خبرهای داغ:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهار مطرح کرد
مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهار گفت: طرح جوانه‌های صالحین در راستای ارائه و ترویج تفکر بسیجی و ایثارگری در جامعه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۷۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

مهدی ساعد امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با اشاره به اجرای طرح جوانه های صالحین در شهرستان بهار اظهار داشت: در قالب این طرح برنامه‌های فرهنگی، ورزشی با محور نماز، قرآن و سبک زندگی اسلامی برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این طرح برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به بهترین وجه و آماده کردن آنان برای آینده‌ای بهتر اجرایی می‌شود.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهار تصریح کرد: این طرح از 25 خرداد ماه تا پایان ماه مبارک رمضان و از 27 تیر ماه تا 26 شهریور ماه در شهرسان بهار برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح جونه‌های صالحین برای رده‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود، افزود: با توجه به موضوعات و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و آموزش سبک زندگی اسلامی درنظر گرفته شدن در این طرح هیچ محدودیت سنی برای حضور در برنامه‌ها وجود ندارد و برای هر یک از گروه‌های سنی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است.

ساعد با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه و حوزه شهری برای ثبت نام اقدام کنند، افزود: اطلاع رسانی در خصوص اجرای طرح نیز در اکثر پایگاه های فعال انجام شده است.

وی با اشاره به استقبال دانش‌آموزان از طرح جوانه‌های صالحین گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین و تلاوت قرآن با استفاده از اساتید و مربیان مجرب از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اوقات فراغت تابستان است.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهار خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در راستای ارائه و ترویج تفکر بسیجی و ایثارگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات