اول مردادماه در مازندران برپا می شود

«جنایات آل سعود و تکفیری» به نمایش در می آید

نمایشگاه آثار هنر های تجسمی با موضوع «جنایات آل سعود و گروه های تکفیری» در مازندران به همت انجمن هنر های تجسمی سازمان بسیج هنر مندان مازندران بر پا می شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۵۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

 

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، قهرمان سعیدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران گفت: جنایات آل سعود و گروه های تکفیری و داعش به سرکردگی استکبار جهانی روز بروز گسترده تر می شود و وظیفه هر انسان آزاده است که نسبت به این عمل وحشیانه و خشونت بار عکس العمل نشان دهد.

وی افزود: انجمن هنر های تجسمی  سازمان هنرمندان با توجه  به این جنایات در صدد برپایی نمایشگاهی با موضوع «جنایات آل سعود و گروه های تکفیری»  بر امده است تا این جنایات را در قالب هنر به نمایش در آورد.

سعیدی تصریح کرد: فراخوانی از سوی این انجمن جهت دریافت آثار هنر های تجسمی با موضوع ذکرشده در رشته های  تصویرگری و کاریکاتور اعلام شده است و هنرمندان بسیجی استان می توانند با ارسال آثار خود تا تاریخ 25 خرداد به دبیرخانه این نمایشگاه واقع در ساری، میدان امام خمینی (ره)، مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، طبقه دوم، سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران خاطرنشان کرد: زمان برپایی نمایشگاه اول مرداد سال جاری است و در همین روز طی مراسمی از  صاحبان اثر برتر با اعطاء لوح تقدیر و اهدای جوایز  تجلیل به عمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار