در بیانیه‌ای

حزب موتلفه اسلامی حمله تروریستی به نمازگزاران کویت را محکوم کرد

حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی به نمازگزاران روزه‌دار مسجد امام صادق(ع) کویت را محکوم کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۴۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حزب موتلفه اسلامی در محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران روزه دار مسجد امام صادق(ع) کویت بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

«در روزهایی که بندگان خدا در ماه رمضان، ماه بندگی و عبادت خدا با زبان روزه در میان مسجد به نماز ایستاده‌اند، جریان تکفیری تروریستی در اقدامی ددمنشانه و غیر انسانی، جمعی از مومنین و مردم بی‌دفاع و روزه دار را درمیانه نماز به خاک و خون کشید و دیگر بار خوی وحشیانه وغیر اسلامی خود را آشکار نمود.

این جنایت‌ها به خوبی ماهیت تکفیر و افراط را نشان داده و ریشه‌های مشترک صهیونیستی این جنایت‌ها را نمایان می‌سازد. تخریب مساجد در بحرین، بمباران مساجد در فلسطین اشغالی و یمن، حمله به نمازگزاران در مساجد واماکن مقدس کویت، سوریه، پاکستان، عراق و عربستان و صدها جنایت مشابه، موید این معناست که تکفیر ریشه در صهیونیسم دارد و ابزاری در خدمت دشمنان اسلام است.

حزب موتلفه اسلامی با محکوم نمودن شدید این رفتارهای وحشیانه، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به عموم مردم کویت، به ویژه مجروحان و بازماندگان شهدای گرانقدر این حمله تروریستی، از همه دولت‌ها، دانشگاهیان، علما و نخبگان، سازمان های مدنی و به خصوص احزاب، سازمان‌ها و فعالان سیاسی و رسانه‌ای، می‌خواهد تا با حفظ یکپارچگی و اتحاد در مقابل جریانات تکفیری وهابی و با آگاه سازی افکار عمومی، گام های عملی در مسیر ریشه کن ساختن این جریان صهیونیستی آغاز نمایند و در روز جهانی قدس امسال، به جهانیان نشان دهند که شیعه و سنی دست در دست هم، متحد و یکپارچه، منشا و ماهیت این جریان‌های تکفیری را که همانا رژیم اشغالگر صهیونیستی است، به خوبی می شناسند و این جنایت‌ها نمی‌تواند مانعی در تداوم مبارزه اصلی امت اسلامی با استکبار و صهیونیسم محسوب شود.

حزب موتلفه اسلامی»

ارسال نظرات
آخرین اخبار