همزمان با ماه مبارک رمضان جشنواره قرآنی نسیم حیات در شهرستان قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۲۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه قائم شهر حجت الاسلام جاسم آقایی در این خصوص گفت : جشنواره قرآنی نسیم حیات با همکاری ارگانهای شهرستان اعم از ادارات ونهادهای دولتی وغیر دولتی بصورت متمرکز در حسینیه عاشقان ثارا.. این شهرستان با محتوای برپایی نمایشگاه در قالب غرفه علوم قرآنی،هنرهای قرآنی،قرآن واحادیث،تکریم چهره های قرآنی واولین همایش ادبی هنری کتابت وحی در این شهرستان شروع به کار کرد.

مدیر تربیت وآموزش سپاه قائم شهر افزود : این جشنواره در قالب برنامه های متنوعی از قبیل: سی شب ویژه برنامه محافل انس با قرآن کریم به پراکندگی پایگاههای مقاومت بسیج ومساجد شهری و روستایی شهرستان،ویژه برنامه های مناجات با خدا تا هنگام سحر،اجرای طرح بچه های آسمان ویژه افرادی که امسال اولین بار روزه می گیرند،برگزاری مسابقات قرآن واذان،حفظ سوره یاسین وتهیه بسته ای قرآنی تحت عنوان نسیم حیات با تشکیل ستاد جشنواره  شهرستانی در دفتر امام جمعه وفرمانداری  که در حال پیگیری آن هستیم.

وی در با اشاره به اینکه آغاز این جشنواره با افتتاح نمایشگاهی در همین موضوع در حسینیه عاشقان ثارا.. بوده است اظهار نمود : این منایشگاه از20 غرفه با محتوای قرآنی وماه مبارک رمضان تشکیل شده است واز تاریخ3 الی 12 تیر همه روزه ساعت10 صبح تا19 جهت بازدید عموم دائر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها