خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هدف اصلی آمریکایی‎ها در منطقه ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: آمریکایی‌ها با لابی‌های صهیونیسمی سعی بر مقابله با اسلام و مستضعفین جهان را دارند.
کد خبر: ۸۵۳۳۶۰۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم یادبود شهید آیت‌الله بهشتی و شهدای هفتم تیرماه و یادواره سرداران شهید ملایر در مسجد جامع ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی همه شهدا ایران اسلامی استکبارستیزی و مقابله با آمریکا است.

وی افزود: بامطالعه زندگینامه، وصیت‌نامه و رفتار شهدای ایران اسلامی مشاهده می‌کنیم که ویژگی استکبارستیزی و مقابله با آمریکا در تمامی شده وجود داشته است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به عملکرد آمریکا که باعث عدم اعتماد ایران شده عنوان کرد: فلسفه وجودی آمریکا بیش از 400 سال نبوده و در طول این مدت این کشور همواره به دنبال جایگیری در مناطق مختلف دنیا بوده است.

وی افزود: مبانی فکری آمریکا بر اساس لیبرال سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی شکل‌گرفته و محور اصلی سیست آنان سکولاریسم است.

ابوحمزه محور اصلی فکر و اندیشه در سکولاریسم را سه محور قدرت، ثروت و شهرت نام برد و عنوان کرد: آمریکایی‌ها از سال 1332 و پس از کودتای ارتشبد زاهدی در ایران حضور پیداکرده و خودشان را در ایران شکل دادند.

وی با اشاره به سابقه حضور آمریکایی‌ها در قبل از انقلاب در ایران گفت: از زمان حضور آمریکایی‌ها در ایران آنان همواره سعی بر سلطه بر ایران را داشتند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: آمریکایی‌ها پس از جنگ‌های متعدد در دنیا همچون ویتنام، کوبا و پاناما برای دستیابی به ذخایر نفت دنیا سعی در حضور د خاورمیانه و غرب آسیا را داشتند.

وی افزود: آمریکایی‌ها در مدت حضور خود در بیش از هفت جنگ حضور مستقیم یا غیرمستقیم داشته که ازجمله آنان می‌توان به جنگ عراق، افغانستان، جنگ 33 روزه لبنان و جنگ‌های 22 روزه و 8 روزه و 51 روزه نام برد.

ابوحمزه هدف اصلی آمریکاییها در منطقه ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران دانست و بیان کرد: آمریکایی‌ها با لابی‌های صهیونیسمی سعی بر مقابله با اسلام و مستضعفین جهان را دارند.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران عنوان کرد: بیش از 12 سال است که آمریکایی‌ها با ایران در حال مذاکره هستند و مسئله انرژی هسته‌ی را بهانه می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مشکل اصلی آمریکایی‌ها با اسلام ناب محمدی و اسلام علوی بوده و انرژی هسته‌ای بهانه‌ای بیش نیست.

وی گفت: آمریکایی‌ها از اقتدار و عزت ایران، جوانان پرشور، سابقه جنگ هشت‌ساله دفاع مقدس،رهبری قاطع مقام معظم رهبری و قدرت ایران در خلیج‌فارس و تنگه هرمز بیم دارند.

ابوحمزه گفت: قدرت و اقتدار ایران به برکت خون شهدای انقلاب و مقاومت جانبازان بوده که آمریکا جرت نگاه چپ به ایران را نمی‌کند.

فرماندار ملایر نیز در این مراسم پیروی از ولایت را مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب و بقای آن دانست و بیان کرد: انقلاب اسلامی به لطف ولایت در دنیا دارای جایگه برجسته‌ای است.

وی مذاکرات باقدرت ایران و کشورهای مستکبر را ثمره خون شهیدان دانست و افزود: به لطف خون شهدا و استقامت جانبازان ایران اسلامی امروز در تمامی دنیا محور اصلی مبارزه با استکباراست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات