از اندیشمندان، سیاستمداران و همه نیروهای مؤثر در داخل و خارج جهان اسلام دعوت می‌کنیم تا برای نابودی استکبار و داعیان جنگ و تفرقه و گمراهی و از بین بردن عوامل تکفیر و تفرقه میان امت‌ها و ملت‌ها، با یکدیگر متحد شوند.
کد خبر: ۸۵۳۳۵۲۷
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از اندیشمندان، سیاستمداران و همه نیروهای مؤثر در داخل و خارج جهان اسلام دعوت می کند تا برای رسیدن به وحدت اسلامی و بشری، برقراری عدالت و صلح در جهان، نابودی استکبار و داعیان جنگ و تفرقه و گمراهی و از بین بردن عوامل تکفیر و تفرقه میان امت ها و ملت ها، با یکدیگر متحد شوند.

متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شرح زیر است:

بار دیگر گروه‌های تکفیری در جنایتی جدید، شماری از افراد بی گناه را در سرزمین صلح و محبت و اندیشه،کشور دوست و برادر، تونس، به قتل رساندند تا یک بار دیگر وحشی گری، عقاید باطل و بربریت رفتار خود را که از اندیشه های تکفیری و خبیثانه آنها ناشی می شود، اثبات کنند.

جنایتی که دست تکفیر علیه گردشگران بی گناه در تونس مرتکب شد، تأکیدی بر میزان خطر این گروه های تکفیری و همچنین ضرورت اتحاد امت اسلامی و تمامی امت های جهان است تا در برابر این پدیده مقابله کنند و تمام تلاش ها را برای ریشه کن کردن اندیشه تکفیری و خشکاندن منابع مالی، سیاسی، نظامی و فکری آن به کار بندند.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن ابراز همدردی با ملت تونس، رهبران سیاسی و فکری این کشور و خانواده های شهدای این حادثه تروریستی دردناک، از اندیشمندان، سیاستمداران و همه نیروهای مؤثر در داخل و خارج جهان اسلام دعوت می کند تا برای رسیدن به وحدت اسلامی و بشری، برقراری عدالت و صلح در جهان، نابودی استکبار و داعیان جنگ و تفرقه و گمراهی و از بین بردن عوامل تکفیر و تفرقه میان امت ها و ملت ها، با یکدیگر متحد شوند.

از خداوند متعال مسئلت می کنیم، بر ملت تونس و همه ملت های داخل و خارج جهان اسلام منت نهاده و به آنان امنیت، آرامش، خیر و هدایت عطا فرماید.

ارسال نظرات