خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: نمایشگاه قرآنی باارائه بیش از 200 کتاب با موضوعات دینی و قرآنی در سپاه استان برگزار شده است.
کد خبر: ۸۵۳۳۵۰۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

محمد بهرامی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در سپاه استان بیان کرد: نمایشگاه قرآنی به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی با اشاره به محصولات قرآنی در نمایشگاه گفت: در نمایشگاه قرآنی برگزار شده بیش از 100عنوان نرم افزارهای قرآنی،200 عنوان کتاب با موضوعات دینی و قرآنی، قلم های قرآنی و بازیهای قرآنی برای کودکان و دیگر نرم افزارهای قرآنی عرضه می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه صاحب الامر(عج)قزوین خاطرنشان کرد: نمایشگاه قرآنی ویژه کارکنان وسربازان سپاه صاحب الامر(عج) می‌باشد که ساعات بازدیدهمه روزه از ساعت 7 صبح تا 2 بعدازظهر می‌باشد.

بهرامی با اشاره به اهداف برگزاری نمایشگاه قرآن اذعان کرد: نمایشگاه قرآنی در جهت گسترش فرهنگ قرآنی و انس کارکنان با قرآن و ایجاد فضای معنوی و ارتقای کمی و کیفی برنامه‌ها و فعالیتهای قرآنی برگزار شده است.

وی در خاتمه متذکر شد: نمایشگاه قرآنی به مدت یک هفته دایر می‌باشد که بعد از این  نیز در تیپ صاحب الامر(عج) برگزار خواهد شد.

 

1007/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها