مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود خبر داد:

برگزاری مسابقات قرآن کریم و اذان حلقه های صالحین در شاهرود

مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) شاهرود از برگزاری مسابقات قرآن کریم و اذان حلقه های صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۸۸
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱
مهدی رنجبر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و اذان حلقه های صالحین این حوزه گفت: مسابقات قرآن و اذان حلقه های صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب(ع) با حضور بیش از 50 نفر از متربیان در حسینیه شهدا حوزه برگزار شد.
وی افزود: در این مسابقات که در دو رده سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار شد شرکت کنندگان در رشته حفظ سوره یاسین،قرائت،ترتیل و اذان شرکت کردند.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج حوزه علی ابن ابیطالب(ع) خاطر نشان کرد: این مسابقات به همت دارالقرآن بسیج و نظام صالحین برای شناسایی و انتخاب استعدادهای قرآنی و حضور آنها در مسابقات شهرستانی برگزار و نفرات برتر هر رشته به این مسابقات اعزام می شوند.

رنجبر با بیان اینکه با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب بر تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم و توجه بسیج به این امر تصریح کرد: در حلقه های صالحین بر امر قرآن تاکید می شود و برگزاری مسابقات قرآنی برای شناسایی نفرات شاخص حلقه های صالحین در امر قرآن و پرورش آنهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار