خبرهای داغ:
فرمانده سپاه فردوس:

بی تفاوتی نسبت به آسیب های طلاق در جامعه خطرساز است

فرمانده سپاه فردوس گفت: آحاد بسیج نمی توانند نسبت به موضوع طلاق و آسیب های آن بی تفاوت باشند و نباید اجازه داد تا قبح طلاق در جامعه ریخته شود.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۷۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷

غلامرضا فلاحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار کرد: بسیج چند میلیونی در قالب سپاه ممکن نیست؛ بلکه باید در همه اقشار مردمی توسعه پذیرد.


وی با اشاره به آمادگی بسیار خوب گردان ها، یادآور شد: در سال 93 با همکاری تمام فرماندهان پایگاه ها و اقشار بسیج، 97 درصد نیروهای اصلی شامل گردان های عاشورا، بیت المقدس، الزهرا و کوثر در رزمایش شرکت کردند و آمادگی بسیار خوبی در اهداف امدادی، امنیتی و عملیاتی دارند. 

وی با اشاره به بخش فرهنگی نیز گفت: در بحث مبارزه با ماهواره با نگاه روشنگری و فرهنگ سازی همزمان با کل کشور اقدامات لازم صورت گرفت که هدف ما در این راستا شناسایی آسیب های ماهواره و شبکه های اجتماعی بوده است.

فرمانده سپاه فردوس با ذکر فعالیت ها در حوزه مقابله با تهدید ماهواره عنوان کرد: نشستی با بسیجیان، فرماندهان، مربیان، سرگروه ها و متربیان و توزیع کتاب، نشست های خیابانی برای افزایش آگاهی های قشر خاکستری و اطلاع رسانی از طریق سیستم پیامک رسانی ناحیه از جمله فعالیت ها بوده است.

فلاحی افزود: سال گذشته در زمینه عفاف و حجاب اقدامات خوبی در سطح بسیج خواهران انجام گرفته است اما هنوز هم کافی نیست همچنین در حوزه امر به معروف ونهی از منکر در سطح بسیج محلات، پایگاه ها و بعضی در قالب تذکراتدر سطح خیابان ها، پخش بسته های فرهنگی برای توجیه مسافران، جمع آوری اطلاعات 40 شهید امر به معروف و نهی از منکر و ذخیره در قالب CD و پخش آن در بین مردم از جمله اقدامات مهم در این زمینه است.

وی پرداختن به موضوع طلاق در سال جاری را از جمله موضوعات مهم و مورد دغدغه بسیج دانست و عنوان کرد: آحاد بسیج نمی توانند نسبت به این موضوع و آسیب های آن بی تفاوت باشند و باید نشست ها و راه کارهای متناسب با این آسیب اجتماعی صورت گیرد و نباید اجازه داد تا قبح طلاق در جامعه ریخته شود.

فرمانده سپاه فردوس از اضافه شدن 3 حوزه مقاومت دیگر در فردوس خبر داد و گفت: در بحث تعلیم و تربیت بسیجیان با ساماندهی 8 هزار بسیجی در قالب 477 حلقه صالحین و 32 مربی فعال هستند.
فلاحی از پرداخت یک میلیارد و300 میلیون تومان برای طرح های اشتغال زایی در جهت گسترش اقتصاد مقاومتی خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها