خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع):

شهید بهشتی خاری در چشم منافقان بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت ابوالفضل (ع) بیان کرد: شهید بهشتی خاری در چشم منافقان اسلام بود.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۷۵
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹

حجت الاسلام رحیمی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه ابوالفضل شهرستان آوج در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارتباط با واقعه 7 تیر گفت: شهادت شهید بهشتی و 72 تن از همراهان ایشان جزو نقاطی ازانقلاب محسوب می شود.

وی افزود: واقعه 7 تیر برای دوست داران نظام و انقلاب جانسوز است ولیکن از جهات دیگرهم چهره کریه و زشت منافقان و معاندان انقلاب اسلامی را به ما نشان می دهد قابل تامل می‌باشد.

وی با اشاره به  خدماتی که شهید بهشتی و اعضای حزب جمهوری اسلامی به انقلاب داشتند گفت: خود مجلس شورای اسلامی در آن زمان و دیوان عالی به ریاست شهید آیت الله بهشتی خدمان چشمگیری را برای پیشبرد اهداف انقلاب ارائه کرده بودند که به همین علت نیز مورد غضب منافقان بودند.

رحیمی ادامه داد: حزب جمهوری اسلامی دارای اعضای شاخص و کار آمدی بود که خار چشم دشمنان بودند؛ در واقع همان افرادی بودند که معاندان سیلی محکمی از آنان دریافت کرده و آنها را عامل اصلی عدم پیشبرد اهداف خود می دانستند.

این مسئول با خاطر نشان کردن بیانات امام راحل در ارتباط با شخصیت شهید آیت الله بهشتی که ایشان مظلوم زندگی کردند و مظلوم نیز از دنیا رفتند گفت: شهید بهشتی به پرورش انقلاب و قانون خدمات ارزنده ای ارائه کرد و به اعتقاد من اینکه ایشان در زمان حیاتشان مورد حمله مخالفان از جمله بنی صدر قرار می گرفتند که علت اصلی آن را می توان در تفاوت نگاه، ایدئولوژی و جهانبینی بررسی کرد و همین عامل سبب می شد که در آن زمان خیلی ها در برابر شهید بهشتی بایستند .

شعید بهشتی نوع نگاه ویژه ای به انقلاب، امام و اسلام داشتند و خود را وقف این سه عامل کرده بودند و همان طورکه شهید مطهری در جایی می گویند علت شهادت امام علی (ع) عدالت ایشان بود، دشمنان شهید بهشتی نیز مخالف جنبه های فکری ایده و اعتقادات ایشان است.

 

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها