خبرهای داغ:
امام جمعه فردوس گفت: مردمی که 36 سال تحریم را تحمل و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند؛ این بار نیز با امید به خداوند بر مشکلات فائق می آیند و با صبر و بردباری این پیچ بزرگ را رد خواهند کرد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۷۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
حجت الاسلام والمسلمین بابایی ماهانی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با اشاره به پیشینه پرونده هسته ای ایران اظهار کرد: با بیان اینکه از زمانی که پرونده هسته ای ما ظالمانه از آژانس انرژی هسته ای به شورای امنیت انتقال داده شد؛ لزوم مذاکره با کشورهای 1+5 احساس نشد.

وی با بیان اینکه دولتمران برای اثبات حق جمهوری اسلامی و برگشت پرونده به آژانس تلاش کردند، افزود: پس از برگشت پرونده به آژانس اجازه دید و بازدید از مراکز هسته ای ایران داده شد و اکیپ های فراوانی بعد از بازدیدها، استفاده نکردن از انرژی هسته ای را در اهداف نظامی تایید کردند؛ اما متاسفانه رئیس آژانس با دو پهلو حرف زدن این پرونده را مفتوح گذاشت.

امام جمعه فردوس گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران تا کنون زیر بار ظلم و زور نرفته و با کمک خداوند و به پشتوانه مردم از این به بعد هم از حقوق حقه هسته ای خود کوتاه نخواهد آمد.

تیم مذاکره کننده با رهنمودهای رهبری درصدد جبران اشتباهات فکت شیت برآمدند

بابایی ماهانی نژاد علت انعکاس ندادن جزئیات اخبار مذاکرات به ملت را اشتباهاتی در فکت شیت دانست و گفت: اشتباهاتی در فکت شیت رخ داده است که تیم مذاکره کننده صلاح ندیده اند آن را منتشر کنند اگر چه تیم مذاکره کننده ما با اصرار ملت و تذکرات مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای رفع آن موارد، اقداماتی را صورت دادند که امیدواریم به نفع ملت عزیزمان ایران اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه لغو تحریم ها مطالبه بر حق مردم است، عنوان کرد: لغو تحریم ها قطعا در حل مشکلات اقتصادی موثر است اما ملت بزرگوار ایران لغو تحریم ها ر ا به هر قیمتی و با از دست دادن حقوق حقه خود نمی پذیرند.

حجت الاسلام بابایی تاکید کرد: باید در گفتگوها عزت مردم رعایت شود و هرگز با تحقیر، توهین و زیاده خواهی دشمنان موافقت نگردد.

وی با اشاره به شعار امسال و تاثیر آن در پیشبرد مذاکرات به سمت مطلوب و حل مشکلات سیاسی و اقتصادی جامعه، گفت: همدلی وهم زبانی دولت و ملت تنها با تکیه بر توانمندی های داخلی حلال مشکلات است و مردمی که 36 سال تحریم را تحمل کرده اند و تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با این وجود پیشرفت های قابل توجه ای داشته اند؛ این بار نیز با امید به خداوند بر مشکلات فائق آمده و با صبر و بردباری این پیچ بزرگ را رد خواهند کرد.

امام جمعه فردوس در خصوص عملی کردن تاکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره کننده عنوان کرد: تیم مذاکره کننده تا به حال تلاش خود را در تامین خواسته های رهبری و مردم به کار گرفته اند و از این به بعد هم با پشتیبانی مردم و مجلس با قوت و قدرت بیشتر اقدام می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها