خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی خبر داد:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: در ايام تابستان سال جاری از سوي سازمان بسيج سازندگي بیش از 100 گروه‌ جهادي دانشجویی، محلات و طلاب به مناطق محروم استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۶۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

محمد زهرایی در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اردوهای جهادی سال جاری اظهار داشت: درايام تابستان امسال از سوي سازمان بسيج سازندگي، گروه‌هاي جهادي به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: حركت‌هاي جهادي از ابتدای تابستان و با حضور بیش از یک هزار و 500 نفر از بسیجیان قشرهای دانشجویی، طلاب و محلات در قالب بیش از 100 گروه جهادی در نقاط محروم استان آغاز و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 850 نفر از دانشجویان و طلاب بسیجی مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه سطح استان در رشته‌های مختلف و در قالب 50 گروه جهادی، به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

زهرایی عنوان کرد: 700 نفر از بسیجیان مساجد و محلات در قالب بیش از 50 گروه جهادی طی یک بازه زمانی تابستان، به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

وی یادآورشد: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 500 نفر اردو در قالب 19 گروه جهادی میهمان و 64 گروه جهادی دانشجویی و 50 گروه جهادی محلات از سطح استان به مناطق محروم اعزام شده اند.

زهرایی با اشاره به فعالیت های گروه های جهادی در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: جهادگران اردوهای جهادی درعرصه های فرهنگی، آموزشی، عمرانی، اقتصاد مقاومتی، اشتغالزایی، کارآفرینی ، سلامت و بهداشت فعالیت انجام خواهند داد.

مسئول بسیج سازندگی استان ادامه داد: عرصه های عمرانی شامل ساخت و مرمت مساجد و حسینیه ها، خانه محرومین، خانه بهداشت، خانه عالم، مرمت قنوات و عرصه های فرهنگی ـ آموزشی شامل تشکیل دوره‌های مختلف آموزشی، درسی، احکام اسلامی، قرآن، برنامه‌های مذهبی، برگزاری یادواره شهدا و مسابقات فرهنگی از جمله فعالیت‌های این گروه‌ها است.

شرکت بیش از 2500 نفر در طرح هجرت دانش آموزی، تابستان سال جاری

وی با اشاره به اینکه با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در اردوهای طرح هجرت دانش آموزی سال جاری 2 هزار و 800 نفر دانش آموز پسر و دختر شرکت خواهند کرد افزود: علاوه بر اثرات فرهنگی مهم‌ترین اهداف اردوهای طرح هجرت دانش آموزی، خودسازی، غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ترویج فرهنگ کار و تلاش و اشاعه تفکر بسیجی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها