خبرهای داغ:
مزار شهدای هفتم تیر با حضور جمعی از مسئولان و مدیران استانی قم گلباران شد.
کد خبر: ۸۵۳۳۴۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از مسئولان استانی به همراه نیروهای نظامی و انتظامی پیش از ظهر امروز در حرم حضرت معصومه(س)، مقبره شیخ مفتح و گلزار شهدای شیخان حضور یافته و مزار 11 شهید واقعه هفتم تیر را گلباران کردند.

سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در حاشیه این مراسم ایمان و تقوا مردم جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف را یکی از عناصر اصلی پیشرفت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: شعار هیهات من‌الذله ادامه دارد و اکنون این جمع با حضور در گلزار شهدای شیخان تاکید می‌کنند با شعار هیهات من‌الذله زیر با ذلت نمی‌رویم زیرا دشمنان اکنون جامعه اسلامی همان افرادی هستند که در یک روز 72 تن از برترین انسان‌های زمین را به شهادت رساندند.

وی از خانواده شهدا به عنوان سرمایه گران‌بها جامعه اسلامی یاد کرد و افزود: هرچند به شهدا دسترسی نداریم اما وارثان آن‌ها اکنون در جامعه حضور دارند و باید برای سرفرازی آن‌ها از توان نظام اسلامی استفاده کنیم.

لازم به ذکر است، از شهدای هفتم تیر 11 نفر در استان قم به خاک سپرده شده‌اند که در میان آن‌ها مزار شهید دیالمه در مقبره شیخ مفتح و شهید منتظری در مسجد بالاسر حرم حضرت معصومه(س) قرار دارد.



ارسال نظرات