خبرهای داغ:
اجرای برنامه های فرهنگی در آستانه یادواره 57 شهید شهرگرمه
کد خبر: ۸۵۳۳۳۰۴
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت یادواره شهدای شهرگرمه حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) چادر فرهنگی برپا کرد در این برنامه که به همت معاونت فرهنگی ناحیه و جمعی از بسیجیان صورت گرفت پخش سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی)، رنگ آمیزی کلیشه روی خودروها انجام گرفت.

****
جلسه هماهنگی فراخوان گردان بیت المقدس شهیدمحمدنیا گرمه برگزار شد

جلسه هماهنگی فراخوان گردان بیت المقدس شهیدمحمدنیا حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب(ع) شهرگرمه به مناسبت در پیش بودن یادواره شهدای شهرگرمه برگزار شد.

این برنامه با حضور فرمانده گردان و اعضای ارکان گردان به همراه فرماندهان دسته های واکنش سریع همراه بود فرمانده حوزه ضمن تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا به مباحث لزوم تاکید بر تقویت سیره شهدا اشاره کرد و گفت که سیره شهدای عزیز و کسانی که در راه پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی خون دادند با بعضی از کارهایی که در جامعه از طرف بعضی احزاب گروهها صورت می گیرد تناقض دارد ترویج موسیقی و شاد کردن مردم از طذیق برگزاری کنسرت ها و امثالهم تطهیر سران فتنه و معصومنشان دادن چهره آنها توجه نکردن به سخنان امام خامنه ای (مدظله العالی)و تاکیدات ایشان در مباحث اقتصاد مقاومتی و مباحث هسته ای، مباحث فرهنگی و جنگ نرم از مصداقهای تناقض با آرمانها و ارزشهای انقلاب و اسلام است تفکر بسیجی با این گونه تفکرات سکولار مأب مقابله خواهد کرد.

****

به مناسبت هفته قوه قضائیه فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب این هفته را به تمام کارکنان قوه قضائیه تبریک گفت.

اصل قضاوت را باید در کلام و کردار و سیره مولای متقیان امام علی (ع) جستجو کرد کسی که به خاطر قضاوت حق شهید شد و دوست و دشمن حضرت علی (ع) را به عنوان یک قاضی درستکار می شناختند و هم اکنون نیز سیره آن بزرگوار الگو برای قضاوت است تا ابد.

به همه مسئولین و کارکنان عزیز قوه قضائیه تبریک عرض می کنم و امیدوارم در سایه قرآن و اسلام و منویات امام خامنه ای (مدظله) دل امام زمان(عج) را شاد کنیم.

****
ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی یادواره شهدای شهرگرمه برگزار شد

به مناسبت 7تیرماه سالروز شهادت دکتربهشتی و 72 تن از یاران یادواره شهدای شهرگرمه برگزار می گردد ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی با محوریت معاونت فرهنگی ناحیه و حوزه علی ابن ابیطالب(ع) جهت انجام امورات همفکری و مشورت کردند در این برنامه فرمانده حوزه ضمن تاکید حضور پرشور و نشاط بسیجیان با نماد و علائم بسیجی تاکید کرد که یادواره شهدا باید بیانگر سیره شهدای عزیز باشد وکسی نمی تواند سلایق شخصی خود نشان دهد.

حضور پر رنگ بسیجیان و نیروهای ارزشی و انقلابی این مطلب را بیان خواهد کرد که دغدغه شهدا حفظ ارزشهای ناب انقلابی و اسلامی و قرآن بود باید همه ما و از جمله مسئولان ما رجوع کنند به سیره و زندگی و وصیت نامه شهدا و درکش و غوس و گذر زمان اینها را فراموش نکند و خدای ناکرده خود را درگیر مسائل بی ارزش نکند.

****

جزء خواني قرآن كريم به همراه تفسير آيه 25سوره انفال درباره فراگيري فتنه 

مسئول عقيدتي حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)ناحیه گرمه ضمن تسليت به مناسبت وفات حضرت خديجه(س) بانوي بزرگ اسلام به منويات مقام معظم رهبري(مدظله)درمورداخلاص پرداخت.

مقام معظم رهبري(مدظله)فرمودند:برادران وخواهران اگربه خودمان نرسيم بدبختي است وازچشم خداافتادن است ماه رمضان فرصت خوبي است كه انسان بتواند هوا وهوس خودراكنترل نمايدكه مهمترين ويژگي درخودسازي مسئله اخلاص است اگركار براي خدا انجام نشودشرك است وعمل شرك آلودحرام است.

وی درادامه به تفسير آيه 25 سوره انفال اشاره و افزود اگردرجامعه انسانها دراداي رسالت خودكوتاهي نمايندبراثرآن نا امني وقانون شكني به وجود آمده وغضب الهي فراگيرمي شود.

****

به مناسبت ماه مبارك رمضان ميقات صالحين باحضورحلقه هاي صالحين حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)ناحیه گرمه درمصلي نمازجمعه برگزارشد.

دراين مراسم ضمن تشكيل حلقات صالحين درمصلي امام جمعه محترم درخطبه هاي نمازجمعه بيان كردند: ماه مبارك رمضان ماهي است كه خودسازي درآن آسانتر انجام مي گيردواين خودسازي نيز زماني باموفقيت صورت مي گيردكه انسان به مبارزه با نفس خودبرخيزد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها