خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین گفت: ضروری است سیاستمداران، سیاست خود را بر اساس افکار امام(ره) اجرایی کنند.
کد خبر: ۸۵۳۳۲۶۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به موضوع تحریف امام (ره) اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری افرادی که تحریف امام(ره) را مورد هدف قرار داده اند، کسانی هستند که قصد دارند به این شکل انقلاب اسلامی را از درون تهی کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران بدون وجود امام خمینی(ره) قابل تعریف نیست با توجه به این مبحث، دشمنان سعی دارند با بغض و کینه ای که در دل نسبت به این امام بزرگوار دارند مسیر انقلابی کشور را تغییر دهند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این امردرحالی است که، ملت ایران با پایبندی به افکار و رفتار آن امام بزرگوار هیچوقت مسیر انقلابی خود را تغییر نخواهد داد.

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه چناچه شخصیت امام(ره) تحریف شود ملت سیلی خواهد خورد خاطر نشان کرد: در حال حاضر جنایتکاران مستکبر با ادامه این روند قصد برگرداندن بردگی دولت را دارند تا جلوی پیشرفت کشور گرفته شود.

امام (ره) همچون نخ تسبیح، دولت و ملت را به یکدیگر متصل کرده است

وی بیان کرد: اگر تحریفات دشمنان ادامه یابد کشور دچار مشکلات عدیده ای همچون به زیر سوال رفتن استقلال  کشور خواهد شد به بیان دیگر شخصیت بنیانگذار انقلاب همچون نخ تسبیحی است که دولت و ملت را به هم وصل کرده است و امروزه دشمنان درصدد پاره کردن نخ این تسبیح هستند.

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان قزوین، با توکل به خداوند متعال، بصیرت ملت ایران و سنگربانی رهبر رکبیر انقلاب دشمنان در هیچ صورتی، توانایی تضعیف کشور را نخواهند داشت.

ضرورت اجرایی شدن سیاست سیاستمداران بر اساس افکار عظیم بنیانگذار انقلاب

این مقام مسئول عنوان کرد: افراد با توجه به مقام مسئولیت و جایگاهی که دارند، می توانند ابعاد شخصیتی امام راحل(ره) را برای اقشار جامعه تببین کنند به طوری که، شخصیت جامع و کامل آن امام بزرگوار به صورت شفاف و روشن برای مردم شناسایی شود.

وی  درادامه تاکید کرد: شناخت و افزایش آگاهی پیدا کردن نسبت به بنیانگذار انقلاب با بازخوانی مجدد وصیت نامه ایشان سبب ،عکس العمل و واکنش به موقع ملت ایران در برابر دشمنان انقلاب خواهد شد.

مسئول نمایندگی سپاه استان قزوین تصریح کرد: ضروری است سیاستمداران، سیاست خود را بر اساس افکار امام(ره) اجرایی کنند به بیان دیگر، مبنا قرار دادن اندیشه های اصیل آن امام بزرگوار از تلاش دشمنان بر علیه انقلاب می کاهد.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها