خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به اهمیت مطالبه گری اصحاب رسانه از افراد مسئول، گفت: وحدت رویه اصحاب بسیجی رسانه استان گامی مهم در توسعه فارس است.
کد خبر: ۸۵۳۳۲۰۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، میلاد امیری نژاد در دومین جلسه شورای عالی بسیج رسانه فارس، به وضعیت استان اشاره و اظهار کرد: در برخی موارد در استان با چالش جدی مواجه هستیم و برای نمونه می توان به وضعیت آبی استان اشاره کرد که از مرز هشدار گذشته و به وضعیت قرمز بدل شده است.

وی با بیان اینکه نباید اولویت های اطلاع رسانی در استان فارس فراموش شود، افزود: تغییر اولویت های اطلاع رسانی سبب اقداماتی دیرهنگام می شود و در نتیجه استان از جریان توسعه عقب نگه داشته خواهد شد و در حالی که در فرصت های به دست امده، دیگر مناطق به توسعه و پیشرفت خود می پردازند،فارس باید در فرصت های آینده به جبران عقب ماندگی ها بپردازد.

امیری نژاد به فرآیند شکل گیری شورای عالی بسیج رسانه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در اولین جلسه این شورا آیین تحلیف اعضای شورای عالی بسیج رسانه استان فارس برگزار و این اعضا هم قسم شدند که در راه دفاع از انقلاب اسلامی از هیچ تلاش دریغ نورزند.

وی با اشاره به ترکیب شورای عالی بسیج رسانه استان فارس، گفت: در ترکیب اعضا، همه رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب شامل روزنامه‌، هفته‌نامه، ماهنامه و گاهنامه‌های استان و سرپرستی روزنامه‌های کشوری و نمایندگان رسانه‌های مجازی شامل خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های تحلیلی – خبری و نماینده رسانه‌های شهرستان‌ها نیز حضور دارند. البته این اعضا قابل تغییر و افزایش خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به برگزاری انتخابات رئیس و نائب رئیس شورای عالی این قشر، اظهار کرد: با توجه به قانون رئیس سازمان از این اختیار برخوردار بود تا رئیسی انتصابی را برای شورای عالی معرفی کند اما معتقدم که برگزاری انتخابات، اجماع هر چه بیشتر اعضا را در پی دارد.

امیری نژاد به تلاش دشمن برای دو قطبی شدند جامعه نیز اشاره و تصریح کرد: نباید به گونه ای اقدام شود که اسباب تحقق از جمله اهداف دشمن چون دو قطبی شدن جامعه رقم بخورد، بلکه اصحاب بسیجی رسانه باید با هم افزایی و وحدت رویه در توسعه و تعالی هر چه بیشتر جامعه تلاش کنند.

وی همچنین با اشاره به تلاش همه جانبه دشمن برای ناکارامد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد: با وجود تلاش دشمنان، اصحاب رسانه و قلم می‌توانند با حضور حداکثری افتخارآفرینی کنند و اسباب ناکارآمدی توطئه‌های دشمنان را فراهم آوردند.

سرهنگ مهدی شریفی، دبیر مجمع عالی اقشار بسیج استان فارس در این جلسه و پیش از آغاز فرآیند رای گیری، به اهمیت کار اقشار مختلف بسیج اشاره و اظهار کرد: با توجه به جنگ نرم دشمن که با هدف توقف کار فکری و پیشرفت فرهنگی صورت گرفته بود، شکل گیری اقشار مختلف ضرور می نمود و تشکیل بسیج رسانه نیز از این ضرورت ها بود.

وی با اشاره به اهمیت اتاق فکر در اقشار مختلف بسیج، شورای عالی بسیج هر قشر را اتاق فکر آن مجموعه معرفی و خاطرنشان کرد: با تشکیل اقشار مختلف بسیج، امکان استفاده از ظرفیت کامل بسیج فراهم شده و می شود.

شریفی با بیان اینکه شورای عالی بسیج متشکل از دلسوزان انقلاب است، خاطرنشان کرد: شورای عالی و اتاق فکر هر قشر بسیج تلاش خود را به کار می بندد تا به مثابه خط شکن عمل کرده و خط مقدم هر عرصه را به خود اختصاص دهد.

دبیر مجمع عالی اقشار بسیج استان فارس با بیان اینکه شورای عالی قشر بسیج با حداقل 15 و حداکثر 25 نفر عضو تشکیل می شود، ابراز امیدواری کرد که شورای عالی بسیج رسانه فارس بتواند با ارائه طرح های نو و خلاقانه به مجمع عالی بسیج قدم های موثری در پیشرفت انقلاب اسلامی فراهم آورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها