دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور گفت: کارگاه‌های آموزشی طراحی و دوخت لباس‌های حجاب به صورت یک روز در میان از ساعت 19 تا 21 در سالن عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن برپا می‌شوند.
کد خبر: ۸۵۳۳۱۵۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید قبادی، رئیس کمیته عفاف و حجاب بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم  اظهار داشت: 
در نمایشگاه قرآن امسال فضایی بالغ بر هزار و 800 متر مربع برای کمیته عفاف و حجاب در نظر گرفته شده و 100 غرفه در این بخش مشغول ارائه خدمات به بازدیدکنندگان هستند.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به رونمایی از آثار جدید عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن گفت: هر دو روز یکبار در نمایشگاه قرآن مراسم رونمایی از آثار جدید را داریم که در نهایت از 20 اثر برگزیده در زمینه‌های انواع مانتو و چادرهای مجلسی و نمازی تجلیل خواهد شد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اشاره به برگزاری 10 نشست علمی و کارگاه آموزشی عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآن 94 افزود: کارگاه های آموزشی از 10 تا 21 تیر با موضوعات طراحی و دوخت چادر، آموزش دوخت کیف پارچه ای، نقاشی روی محصولات حجاب، آموزش استفاده از پوشش بلند روی لباس و طراحی و دوخت انواع پوشش سر تشکیل خواهند شد.

قبادی تصریح کرد: در نمایشگاه قرآن امسال یک جنگ خوش حجابی توسط دبیر کار گروه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری راه اندازی شده و مربیان در قالب کارگاه های نقاشی و هنری به آموزش حجاب و تشویق کودکان به استفاده از حجاب می‌پردازند.

رئیس کمیته عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن خاطرنشان کرد: ما یک برنامه آموزش تشویقی نیز برای دخترانی که اخیراً به سن تکلیف و بلوغ رسیده اند در نظر گرفته ایم که هم خاطره‌ای خوش از این نمایشگاه داشته باشند و هم تشویقی برای استفاده از حجاب برتر است.
ارسال نظرات