خبرهای داغ:
امام جمعه بخش شیرین‌سو گفت: تلاوت، مقدمه درک قرآن است و درک این کتاب الهی بدون تدّبر و اندیشیدن حاصل نمی شود چراکه درک و تدبر در قرآن بستر عمل به آن را فراهم می سازد.
کد خبر: ۸۵۳۳۱۱۳
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، محفل انس با قرآن کریم با حضور جمعی از خواهران و برادران بخش شیرین سو و با سخنرانی امام جمعه این بخش در محل مسجد جامع این بخش برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در بخش شیرین‌سو در این مراسم اظهار داشت: قرائت قرآن روح و جان انسان را جلا می‌بخشد و آلودگی‌های گناه را از انسان می‌زداید.

حجت الاسلام علی اکبر منصوری افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای صفا بخشیدن به دل و جان و زدودن زنگار گناه از دل انسان است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ضرورت تمسک جستن به قرآن و بهره‌گیری از این کلام الهی در راستای رشد و هدایت و سعادت بشری بیش از پیش احساس می شود.

امام جمعه بخش شیرین‌سو بیان داشت:تلاوت، مقدمه درک قرآن است و درک این کتاب الهی بدون تدّبر و اندیشیدن حاصل نمی شود چرا که درک و تدبر در قرآن بستر عمل به آن را فراهم می سازد.

در پایان در این محفل علاوه بر تلاوت قرآن کریم توسط قاریان برتر شهرستانی، ویژه برنامه اجرای تواشیح و تقدیر و تجلیل از قاریان و حافظان قرآنی بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات