خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خراسان شمالی از اعزام هزار دانشجو به اردوهای جهادی تابستانی به مناطق محروم این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۸۰
|
۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، عبدالله امینی فر با اشاره به اعزام هزار نفر دانشجو به مناطق محروم خراسان شمالی در قالب اردوهای جهادی، گفت: این اعزام ها از اول مرداد ماه و پس از پایان ماه مبارک رمضان صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: این دانشجویان در قالب گروه های جهادی با حضور در روستاها و مناطق محروم خدماتی در زمینه های عمران و بهسازی، اقتصاد مقاومتی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی، فرهنگی و مذهبی، بهداشت و درمان، آموزش و مهارت افزایی کشاورزی و دامداری را به روستاییان ارائه می دهند.

امینی فر با بیان این که نیمی از این دانشجویان از دانشگاه های داخلی خراسان شمالی به مناطق و روستاهای محروم استان اعزام می شوند، افزود: امسال ۵۰۰ دانشجو در قالب هشت گروه از دانشگاه های مختلف خراسان شمالی به اردوهای جهادی اعزام خواهند شد.

وی افزود: همچنین پنج گروه جهادی نیز در قالب گروه‌های ۶۰ تا ۱۵۰ نفره از دانشجویان دانشگاه‌های تهران به مناطق محروم استان اعزام شده و خدمات مختلف را به اهالی این روستاها ارائه می دهند.

امینی فر اضافه کرد: اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی در خراسان شمالی از اول مرداد ماه سال جاری و پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان‌شمالی افزود: امسال گروه های جهادی دانشجویی در استان به مناطق محروم گیفان، غلامان، کالی مانی، طبر، قوشخانه و چری اعزام شده و در حوزه‌های عمرانی، بهداشتی، آموزشی، فرهنگی و کارآفرینی فعالیت خواهند کرد.

وی در پایان یادآور شد: تابستان سال گذشته در مجموع ۸۰۰ دانشجو از دانشگاه های داخلی استان و تهران در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم خراسان شمالی اعزام شده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها