خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بهار مطرح کرد

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در راستای ترویج فرهنگ بسیجی

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به ثبت‌نام یک هزار نفر در طرح جوانه‌های صالحین در شهرستان بهار گفت: اجرای این طرح در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، جذب بسیجی و تهدیدهای نرم است.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۴۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷

غلامرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی و معنوی از قبیل نماز و قرآن، سبک زندگی اسلامی و... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای فصل تابستان و اوقاف فراغت دانش آموزان و نوجوانان است.

وی افزود: در قالب این برنامه‌ها مسابقات ورزشی و برنامه‌های متنوعی با موضوع آداب معاشرت، امرمعروف و نهی از منکر، استفاده از اقلام ایرانی و جلوگیری از اسراف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به آغاز اجرای طرح جوانه‌های صالحین در پایگاه‌های بسیج سطح شهرستان تصریح کرد: مرحله اول این طرح در ماه مبارک رمضان و مرحله دوم نیز از 27 تیر ماه تا 26 شهریور ماه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح جوانه های صالحین برای پر کردن اوقات فراغت بسیجیان و در راستای جذب و سازماندهی نیروهای بسیجی در قالب فعالیت‌های هفتگانه انجام می‌شود.

رجبی با بیان اینکه این طرح برای تمام رده‌های سنی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود و محدویت سنی ندارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه‌های بسیج و مساجد برای ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح جوانه‌های صالحین در اکثر پایگاه‌های شهرستان بهار ابراز داشت: تاکنون یک هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند و پیش‌بینی می شود این میزان به یک هزار و 500 نفر برسد.

فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اجرای دیگر برنامه‌های فرهنگی افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین، ضیافت شهدا(ضیافت نور) و... نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین برای دومین سال اجرا می شود و در سال‌های گذشته در قالب طرح میثاق اجرا می‌شد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح در راستای ترویج فرهنگ بسیجی، جذب بسیجی و تهدیدهای نرم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات