مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان گناوه گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس اسلامی، اجرای برنامه‌های شجره طیبه صالحین و تشکیل حلقه‌های صالحین است.
کد خبر: ۸۵۳۳۰۰۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه، سید احسان به‌بین ظهر امروز در نشست دوره‌ای مربیان حلقه‌های صالحین شهرستان گناوه با اشاره به حمله همه‌جانبه دشمنان به‌نظام فرهنگی و ارزش‌های ناب اسلامی و تأثیر این تهاجم بخصوص بر جوانان، گفت : در برهه کنونی بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس اسلامی، اجرای برنامه‌های شجره طیبه صالحین و تشکیل حلقه‌های صالحین است و باید تلاش شود تا این حلقه‌ها هر چه پربارتر برگزار شود.

به‌بین ادامه داد: تشییع پیکر شهدا هشت سال دفاع مقدس در این روزها و در ایام ماه مبارک رمضان درس بزرگی از آزادگی و ایستادگی در برابر دشمنان و دفاع از ارزش‌ها و اهداف مقدس نظام اسلامی تا آخرین لحظه را به ما می‌دهد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که همه سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بتوانند با الگو گیری از شهدا در راه اجرای اهداف نظام مقدس اسلامی گام بردارند.

نشست دوره‌ای مربیان و سرگروه‌های شجره طیبه صالحین بسیج دانش‌آموزی با مسئولان بسیج دانش‌آموزی شهرستان گناوه در محل حسینیه ثارالله ... این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات