فرمانده نیروی انتظامی گفت: در حال حاضر وضعیت امنیتی تمام مرزهای کشور مناسب است و نیروهای نظامی و امنیتی مستقر در مرزها در آمادگی کامل به سر می‌برند.
کد خبر: ۸۵۳۲۹۴۹
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری در حاشیه مراسم سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمهوری اسلامی با جدیت در مقابله با شبکه‌ها و باندهای قاچاق مواد مخدر مبارزه می‌کند و این مبارزه در حالی است که متاسفانه کشورهای هدف این آسیب و سازمان‌های بین‌المللی این جدیت را نداشته و حمایت‌های آنها در حد شعار بوده و گاهاً به طور سیاسی با این موضوع برخورد می‌کنیم. 

وی عنوان کرد: برگزاری این نشست‌ها باید به همکاری بیشتر کشورهای هدف موادمخدر و سازمان‌های بین‌المللی با ایران بیانجامد. 

فرمانده ناجا با اشاره به هدف‌گذاری انجام شده برای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر گفت: مبنای نظام در مواجهه با موضوع اعتیاد آن است که این پدیده را با حضور مردم و خانواده‌ها با کمترین ضرر مرتفع کند و امیدواریم با توجه به اقدامات انجام شده نتیجه‌های مورد نظر را ظرف چند ماه آینده شاهد باشیم.

سردار اشتری با بیان اینکه در 3 ماهه نخست امسال 30 درصد بر کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزوده شده است از ادامه دار بودن انسداد مرزها خبر داد و افزود: انسداد مرزها در مناطقی که انسداد به طور کامل انجام نشده است، امسال انجام می‌شود ولی باید توجه داشت که برای تکمیل انسداد مرزی نیازمند حمایت‌های مالی و معنوی هستیم.

وی در پایان در در خصوص وضع امنیتی مرزهای غربی و تهدید احتمالی داعش در این مناطق خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت امنیتی تمام مرزهای کشور مناسب است و نیروهای نظامی و امنیتی مستقر در مرزها در آمادگی کامل به سر می‌برند.

ارسال نظرات