ادينهو و سيد‌جلال پرسپوليسي نمي‌شوند، طارمي ماند، پاشنكو مي‌آيد

حركت لاك‌پشتي قرمزها در فصل نقل و انتقالات

اوضاع باشگاه پرسپوليس همچنان نگران‌كننده است، با وجود آغاز فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال، اين باشگاه تاكنون نتوانسته بازيكني را جذب كند تا هواداران اين تيم نگران ادامه روند ناكامي‌هاي قرمزها در فصل آينده نيز باشند.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۸۱
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
به گزارش خبرگزاري بسيج، اوضاع باشگاه پرسپوليس همچنان نگران‌كننده است، با وجود آغاز فصل نقل و انتقالات ليگ برتر فوتبال، اين باشگاه تاكنون نتوانسته بازيكني را جذب كند تا هواداران اين تيم نگران ادامه روند ناكامي‌هاي قرمزها در فصل آينده نيز باشند، به خصوص اينكه تيم رقيب‌شان يعني استقلال، توانسته حضور فعالي در فصل نقل و انتقالات داشته باشد. اين اوضاع حتي خشم برانكو را به همراه داشته كه عنوان كرده زمان در حال از دست رفتن است. هر‌چند آن‌سو طاهري، سرپرست جديد باشگاه گفته است كه همه چيز طبق برنامه جلو مي‌رود و دليلي براي نگراني وجود ندارد.

پس از چند فصل ناكامي در ليگ برتر، تصور مي‌شد در ليگ پانزدهم قرار است قرمزها از بحران خارج شوند. مشخص بودن وضعيت نيمكت اين تيم و ادامه كار با برانكو براي فصل‌ آينده و همچنين آغاز با توپ پر محمدحسين نژادفلاح در فصل نقل و انتقالات با مذاكره با سيدجلال حسيني، نويد اين را مي‌داد كه قرار است پرسپوليسي‌ها فصل آينده را با توپ پر آغاز كنند اما با تغييرات در هيئت‌مديره پرسپوليس باز همه چيز به هم ريخت. نژادفلاح كه تنها چند ماه از حضورش در پرسپوليس مي‌گذشت، پس از اختلاف پيدا كردن با وزارت ورزش، از سمت مديرعاملي پرسپوليس كنار گذاشته شد و طاهري از سوي هيئت‌مديره جديد به عنوان سرپرست باشگاه فعاليتش را آغاز كرد. با رفتن نژاد فلاح علاوه بر اينكه توافق با بازيكني مانند سيدجلال حسيني هم معلق شد، حتي وضعيت برانكو هم در هاله‌اي از ابهام قرار گرفت. با اين حال هيئت‌مديره جديد رأي به ادامه كار با مربي كروات داد تا حداقل اين نگراني برطرف شود. 


در ادامه با توجه به تغييراتي كه در مديريت پرسپوليس به وجود آمد دوباره برنامه‌ريزي قرمزها براي فصل‌ آينده از صفر آغاز و همين مسئله سبب شده كه سرخپوشان نتوانند شروع خوبي در فصل نقل و انتقالات و جذب بازيكنان مورد نظرشان داشته باشند و تا امروز هيچ بازيكن مطرحي را نتوانسته‌اند جذب كنند، آن هم در شرايطي كه تيم‌هاي رقيب حضور فعالي در جذب بازيكنان مورد نظرشان داشته‌اند. اين موضوع انتقادات زيادي را متوجه مديريت باشگاه كرده است و حتي برانكو كه هفته گذشته گفته بود تيمش فصل آينده بي‌رحمانه براي قهرماني مي‌جنگد، به وضعيت نامشخص پرسپوليس و از دست رفتن زمان اعتراض كرده است. او پنج‌شنبه پس از جلسه با سرپرست باشگاه پرسپوليس در مورد ناراحتي هواداران گفت: «آنها حق دارند ناراحت باشند، چون زمان براي آغاز فصل به سرعت در حال سپري شدن است. مشكلات وجود دارد اما بايد فصل را طوري آغاز كنيم كه جاه‌طلبي پرسپوليس به خوبي مشخص باشد و بايد براي قهرماني بجنگيم.»
با وجود اين طاهري، سرپرست باشگاه پرسپوليس عنوان مي‌كند جاي نگراني نيست و همه چيز طبق برنامه جلو مي‌رود. طاهري پنج‌شنبه گذشته در مورد اينكه هواداران از وضعيت فعلي ناراحت هستند، گفت: «صرف گرفتن آمار در مورد باشگاه‌هاي ديگر چندان حرفه‌اي نيست، ما ابتداي كار هستيم و تا آخر ماه زمان داريم. ما روي ليستي كه سرمربي داده كار مي‌كنيم شايد بازيكنان مورد نظر ما كمتر از تيم‌هاي ديگر باشند. ما هم بيكار ننشسته‌ايم و در حال مذاكره هستيم.»
       
با اين حال آخرين اخبار از نقل و انتقالات باشگاه پرسپوليس حكايت از آن دارد كه اين باشگاه با سرگئي پاشنكو، دروازه‌بان دو فصل پيش ملوان به توافق رسيده است. اين دروازه‌بان كروات در ملوان يكي از بهترين‌هاي ليگ در ليگ دوازدهم لقب گرفت و حالا گفته مي‌شود پس از توافق اوليه، در انتظار تأييد برانكو براي امضاي قرارداد رسمي است. حضور پاشنكو در پرسپوليس در شرايطي صورت مي‌گيرد كه فصل گذشته با جدايي نيلسون، سوشا مكاني بدون رقيب شد و حالا قرمزها براي اينكه رقابت در پست دروازه‌باني بيشتر شود دروازه‌بان كروات را مي‌خواهند به خدمت بگيرند. ديگر بازيكني كه در آستانه پرسپوليسي شدن است، كمال كاميابي‌نيا هافبك نفت است. 
پس از به توافق نرسيدن با دو مدافع كروات، گفته مي‌شود حضور سيدجلال حسيني در پرسپوليس منتفي شده است. اين مدافع ملي‌پوش پيش از رفتن نژادفلاح براي پوشيدن دوباره پيراهن پرسپوليس موافقت اوليه‌اش را اعلام كرده بود اما با تغيير و تحولاتي كه با رفتن نژادفلاح به جود آمد بازگشت حسيني منتفي شده است، به خصوص اينكه اين مدافع در ليست برانكو هم نامش ديده نمي‌شود. سرپرست باشگاه پرسپوليس در اين باره گفته است: «حسيني بازيكن ارزنده‌اي است اما بايد نگاه كرد كه سرمربي چه بازيكني را مي‌خواهد. نخواستن حسيني دليل آن نيست كه او بازيكن خوبي نيست و قابليت ندارد، حسيني بازيكن بسيار خوبي است اما بايد ببينيم كه سرمربي تيم چه بازيكني را مي‌خواهد.» علاوه بر اين به نظر مي‌رسد حضور لوسيانو ادينهو هم در پرسپوليس منتفي است، آقاي گل برزيلي فصل گذشته ليگ، با توجه به پيشنهادات خوبي كه از تيم‌هاي قطري دارد، براي ادامه فوتبالش راهي اين كشور خواهد شد. در كنار اين خبرهاي نااميدكننده توافق با مهدي طارمي براي ماندن در پرسپوليس تنها خبر خوب اين روزهاي اين باشگاه براي هواداران اين تيم است كه مي‌توانند فصل آينده هم اين مهاجم جوان را در تركيب تيم خودشان ببينند. 
ارسال نظرات