مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گلوگاه:

اولویت بسته های حمایتی با نیازمندان مناطق محروم است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در طرح مفتاح الجنه گلوگاه گفت: اولویت بسته های حمایتی با نیازمندان مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۵۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱




 

به گزارش خبر گزاری بسیج مازندران، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه ، تیمور طهماسب پور در برنامه مفتاح الجنه گلوگاه به خبرنگار ما گفت: این طرح در ۲۲ شهرستان مازندران در حال برگزاری است و در این طرح مسولان و خیرین با محرومیت های نیازمندان از نزدیک آشنا می‌شوند.

وی مطرح کرد: اولویت بسته های حمایتی با نیازمندان مناطق محروم است، زیرا اگر به مناطق محروم رسیدگی نشود شاهد مهاجرت از روستا به شهر خواهیم بود و روستائیان به شهر نشینی گرایش پیدا می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران گفت: این مراسم با حضور مسولان و نیکوکاران انجام می‌شود زیرا کمیته امداد به تنهایی نمی‌تواند از عهده محرومیت زدایی و رفع مشکلات نیازمندان برآید و این اتفاق مهم با کمک مردم و مسولان عملی می‌شود که امیدواریم با هم افزایی مسولان و خیرین شاهد رضایت مندی نیازمندان و مددجویان تحت پوشش امداد باشیم.

علیرضا یونسی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: در این بازدید از وضعیت محرومان و نیازمندان آگاه شدیم و شاهد دردها و رنج ها بودیم و امیدواریم با برطرف ساختن این مشکلات شاهد لبخند شادمانی بر لبان کودکان خانواده محروم باشیم و این طرح فرصتی برای ادای دین خدمت گزاری مسولان در قبال ولی نعمتان جامعه باشد.

مدیر کمیته امداد گلوگاه نیز در گفت‌وگو با گلوگاه ما افزود: در این طرح که از وضعیت معیشت چهار خانواده تحت پوشش و از مرکز نیکوکاری کلباد بازدید داشتیم که مشکلات معیشتی، فرهنگی و مسکن نیازمندان مورد بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه بیان کرد: نگرش ما این است در عمق زندگی مددجویان برویم و چالش های پیش روی نیازمندان را به صورت تخصصی و کارشناسی حل کنیم.

گفتنی است در این طرح که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، مدیرکل کمیته امداد مازندان و فرماندار و امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه و جمعی از مسولان و خیرین انجام شد، در مجموع بیش از ۵۰ میلیون تومان به خانواده های نیازمند کمک شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها