خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده ناحیه امام حسین(ع) قم از امضاء طومار حمایت از «گزاره برگ ملی هسته ای» توسط نمازگزاران مساجد محدوده این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۸۳۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسعود سروی طی سخنانی ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: گزاره برگ ملی هسته ای و حمایت از حقوق هسته ای ملت ایران توسط نمازگزاران مساجد محدوده حوزه شهید ورزنده امضا شد.

وی افزود: گزاره برگ هسته ای در 6 مسجد محدوده حوزه شهید ورزنده به امضا رسید که در بین امضا کنندگان، امضای خانواده های معظم شهداء بسیار چشمگیر است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید ورزنده خاطرنشان کرد: این گزاره برگ و طومار به منظور حفظ پشتیبانی از تیم مذاکره کننده، دستاورد ها و رفع تحریم ها تهیه شده و مردم غیور و ولایت مدار و بسیجی با عزت و افتخار آن را امضا نمودندتا اعلام کنند همچنان تا پای جان به آرمان های امام و شهدا پایبند هستند.

گفتنی است در این طومار آمده است:

ما ملت ایران با تأسی به رهبر حکیم خود و با تاکید بر مواضع صریح دیگر مقامات عالی کشوربا انتشار این گزاره برگ ملی،شرط هرگونه توافق هسته ای را رعایت اصول زیر می دانیم:
اصل یک: تمام تحریم ها علیه جمهوری اسلامی ایران باید یکجا و همزمان با امضاء توافقنامه کاملاً لغو(نه تعلیق) شود.
اصل دوم: دستاوردهای هسته ای در حد نیازهای واقعی کشور باید حفظ و تقویت شود.
اصل سوم: هیچ مانعی برای استمرار تحقیقات و پیشرفت های علمی و فنی در امور هسته ای و هیچ محدودیتی برای دانشمندان مربوط وجود نداشته باشد.
اصل چهارم: هیچ نظارتی فراتر از مقررات و عرف بین المللی اعمال نشود.
اصل پنجم: هیچ گونه نظارت و اعمال محدودیت بر نیروهای مسلح و مراکز نظامی و امنیتی پذیرفته نیست.
اصل ششم: توافق هسته ای باید بازگشت پذیر باشد و در صورت نقض عهد دشمن ما هم بتوانیم به شرایط قبل از توافق برگردیم.

ما اعلام می داریم منافع و عزت کشور و شش اصل فوق باید در توافقنامه هسته ای رعایت شود وگرنه مصداق توافق بد است و یک قرارداد تحمیلی، استعماری و غیرقانونی و نامشروع است و هیچ کس از طرف ملت ایران اجازه امضای قراردادی بدون رعایت اصول ۶ گانه فوق را ندارد



ارسال نظرات
پر بیننده ها