شاید مهمترین و ارزشمندترین کاری که از احمدی نژاد دیده شد خواندن دعای فرج در صحن سازمان ملل بود که هنوز به یادگار ماندنی شد اما ناصر نقویان بازهم به ناکجاآباد زد!
کد خبر: ۸۵۳۲۸۰۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

 



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، نقویان پس از اینکه مشاور صالحی امیری بود که با عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس مواجه شد و نتوانست او را در وزارت ورزش همراهی کند، به نوعی طعم شکست سیاسی را چشید و این نوع سخنان او نشان می دهد که وی بیشتر برای مطرح شدن این نوع ادبیات را به کار می برد و به نوعی این نوع انتقادها بیشتر دشمن شادکن باشد تا ....!!

نقویان پس از اینکه مشاور صالحی امیری بود که با عدم رأی اعتماد نمایندگان مجلس مواجه شد و نتوانست او را در وزارت ورزش همراهی کند، به نوعی طعم شکست سیاسی را چشید و این نوع سخنان او نشان می دهد که وی بیشتر برای مطرح شدن این نوع ادبیات را به کار می برد و به نوعی این نوع انتقادها بیشتر دشمن شادکن باشد تا ....!! یقینا اگر امروز نقویان دارای جایگاه مدیریتی بود قطعأ چنین سخنان معنی داری را بر زبان نمی آوردند.

همگان می دانند خواندن دعای فرج آرزوی خیلی از مومنان و علمای دینی ما بود اما چرا نقویان آن را کلاهبرداری می نامند جای بسی تأسف است که شاید این سخنان او نباشد و به قول خودش این صحبت ها را تخریف می کنند!

ناصر نقویان روز دوشنبه در مسجد حظیره یزد با اشاره به اقدامات دولت قبل در برکناری یکباره وزرا و مسئولان کشوری و تحمیل هزینه به جامعه گفت: امیرالمومنین هم مسئولینی که نصب کرده بود، عزل می کرد ولی چرا؟ حضرت علی با اصرار از یک فرد دعوت کرد تا در شهر بصره قاضی شود، پس از 3 روز او را برکنار کرد! دلیل را پرسید و حضرت پاسخ داد: داشتی در جهنم می افتادی! گرفتمت! گفت چطور؟ پاسخ دادند: از کنار دادگاهت رد شدم شنیدم صدایت بر دو طرف دعوا بلند شده! و بلندتر از آنان حرف می زنی! عزلت کردم تا گرفتار نشوی.

وی گفت: 45 هزار تومان را با عنوان یارانه گداوار به مردم دادند و فکر کردند کار بزرگی کرده اند.

نقویان بیان داشت: خواندن دعای الهم کن لولیک در سازمان ملل کلاهبرداری دینی بود که بدترین نوع کلاهبرداری است.

بنابراین گزارش ناصر نقویان پیش از این هم در مراسم سوگواری عزاداری ایام پایانی ماه صفر در بیت شهید صدوقی طی سخنانی گفته بود: حضرت ولی عصر آب حیات است و برای دیدن و زیارت او باید تشنه دیدار شد. باید در وجود انسان نسبت به این آب حیات بخش، تشنگی و طلب ایجاد شود، چراکه آب و تشنه هر دو به دنبال یکدیگرند. این نیاز و عطش با تسبیح چرخاندن، دعای ندبه خواندن، سینه زدن و دعای اللهم کن لولیک خواندن در سازمان ملل ایجاد نمی‌شود.

نامبرده در دی ماه 91 در یک سخنرانی گفته بود: آقای احمدی‌نژاد هم اگر مرد است، دلایل عزل و نصب‌هایش را بیان کند. چرا باید استاندار فلان استان به‌خاطر شرکت در سخنرانی انتقادآمیز من، معزول شود؟! چرا ما ظرف ۶ سال، ۴ وزیر آموزش و پرورش عوض کرده‌ایم!؟! در حالیکه در دامداری‌های کشورهای غربی، دوشندگان شیر گاوها را عوض نمی‌کنند تا مبادا گاوی که به بوی بدن آن شیردوش عادت کرده است، شیرش کم نشود. گاوها هم اصل «ثبات در مدیریت» را که یک اصل اولیه و بدیهی است می‌دانند اما این آقایان آن را نمی‌دانند.

جهت یادآوری حافظه نقویان در جریان دیدار اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورخ 25 آبان 1388، حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر انقلاب،  پس از استماع سخنان و نکات مطرح شده از سوی اعضای جامعه، نکات بسیار مهمی را در مورد دولت دهم مطرح کردند و از آن جمله فرمودند: «هیچ رئیس جمهوری به اندازه او (دکتر احمدی نژاد) از اسلام و آرمان ها و ارزش های اسلامی در سازمان ملل سخن نگفته و بنده با آن که همواره به مسئولان انتقاد کرده ام، اما انصافاً او بوده است که نام امام زمان (عج) و حضرت زهرا (س) را در محافل بین المللی احیا کرده است...»

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها