شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نرم‌افزاری به‌نام «۷۲ بهشتی» تهیه‌ کرده است و به‌صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار داده است.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۸۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به‌مناسبت سی و چهارمین سالگرد شهدای هفتم تیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جهت تبیین حادثه هفتم تیر اقدام به  تولید و ساخت نرم افزار 72 بهشتی جهت استفاده در تلفن‌های همراه شهروندان محترم نموده است. این نرم افزار شامل بخشهای زیر می‌باشد:

آخرین جلسه: در این بخش مخاطبان با چگونگی ماجرای انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و همچنین پیام حضرت امام خمینی (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب در این خصوص آشنا می‌شوند.

دوزخیان رودرروی بهشت: در این بخش به معرفی اجمالی علل و عاملان این حادثه می‌پردازد.

72 تن: در این بخش مخاطبان با اسامی و زندگی‌نامه شهدای والامقام حادثه هفتم تیر آشنا می‌شوند.

در نگاه دیگران: این بخش شامل دیدگاه‌های حضرت امام خمینی (قدس سره) و رهبر معظم انقلاب و آیت الله مشکینی(ره) و همسر و خواهر شهید بهشتی در خصوص شخصیت شهید مظلوم بهشتی و برخی از شهدای هفتم تیر می‌باشد.

نماد مظلومیت و مقاومت: این بخش به‌طور مفصل‌تر به زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و مطالبی در مورد شهید مظلوم آیت الله بهشتی می‌پردازد.

علاقه‌مندان می‌توانند این نرم افزار را به‌صورت رایگان از درگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به‌نشانی www.ccoip.ir دریافت نمایند.

ارسال نظرات