خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوزستان:

برخی با انتشار خاطرات نادرست از امام (ره) به دنبال تغییر مسیر انقلاب هستند

سردار شاهوارپور گفت: مسئولینی که زمانی جزء نزدیکان امام خمینی بودند با انتشار خاطراتی نادرست هدفی جز تحریف تاریخ و تغییر دادن مسیر خود و انقلاب ندارند.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۸۵
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان سردار شاهوارپور فرمانده سپاه خوزستان  پیرامون تحریف اندیشه و راه امام خمینی (ره) توسط برخی افراد اظهار کرد: اندیشه امام خمینی در سخنرانی ها و نوشته های ایشان به روشنی مشخص شده است، مهمترین اصل ایشان استکبارستیزی در مقابل آمریکا، رژیم جعلی صهیونیستی و دفاع از مستضعفین جهان است.

سردار شاهوارپور مکتب امام خمینی(ره) را نقشه‌ی راه پرامید ملت ایران دانست و گفت : مکتب فکری، سیاسی و اجتماعی" امام خمینی (ره)  "نقشه‌ی راه ملت ایران" برای دستیابی به اهداف بزرگی همچون عدالت و پیشرفت و اقتداراست.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی در مسیر ایجاد تحولی بی‌نظیر در تاریخ ایران و اسلام، نظام پوسیده سلطنت موروثی را برانداخت خاطرنشان کرد:امام بعد از  دوران صدر اسلام، اولین حکومت متکی به اسلام را شکل داد و  با تمام وجود حق جهاد در راه خدا را ادا کرد.

فرمانده سپاه خوزستان عنوان کرد:امام خمینی(ره) مانند بعضی از تئوری‌سازان روشنفکر و اندیشه‌پردازان ذهنی نبود که در محافل حرف‌های زیبا می‌زدند اما در میدان عمل کارآیی نداشتند.

وی افزود:مسئولینی که زمانی جزء نزدیکان امام خمینی بودندبا انتشار خاطراتی نادرست هدفی جزتحریف تاریخ و تغییر دادن مسیر خود و انقلاب ندارند.

سردار شاهوارپورتصریح کرد:نقل قول های بدون استناد برخی از افراد ملاک عمل نیست،امام خمینی (ره) مکتب را اساس حرکت نظام اسلامی می دانست.

این مقام مسئول با اشاره به تاریخ گذشته انقلاب تاکید کرد:شخص خودفروخته ای که همچون بنی صدر از چشم مردم افتاده است در راه ایجاد وابستگی نظام جمهوری اسلامی با کشورهای غربی تلاش می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها