خبرهای داغ:
سرپرست جدید استانداری قم خدمت به مردم نظام اسلامی را توفیقی الهی دانست و گفت: با کنار هم قرار دادن نیروهای موفق، استعداد، نیت پاک و همدلی می‌توان نبود امکانات و تجهیزات را جبران کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۶۸
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از قم، فریدون همتی در مراسم معرفی سرپرست جدید استانداری قم که صبح امروز در تالار امام جواد(ع) برگزار شد، خدمت مجاوران و زائران حرم کریمه اهل بیت(ع) را افتخاری برای خود دانست و اظهار کرد: تقارن این جلسه با ماه مبارک رمضان را به فال نیک می‌گیرم و امیدوارم با لطف و عنایت خداوند در دوران سرپرستی خود بتوانم گام‌های مناسبی برای پیشبرد استان قم بردارم.

وی با تاکید بر اینکه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش تاکنون اقدامات مناسبی را در استان قم انجام داده است گفت: امیدوارم با استفاده از ظرفیت‌های استان بتوانم آینده مناسبی را برای قم رقم بزنم.

سرپرست جدید استانداری قم خدمت به مردم نظام اسلامی را توفیقی الهی دانست و ابراز کرد: خدمت به مردم، حوزه‌های عملیه و مراجع تقلید افتخاری برای بنده است.

وی از حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش به عنوان یکی از استانداران دلسوز نظام اسلامی یاد کرد و افزود: امیدواریم با هدف کسب رضایت خداوند تبارک و تعالی که رضایت مردم را نیز به دنبال دارد بتوانیم از همکاری بخش‌های مختلف استان استفاده کرده و در راستای پیشروی اهداف موثر باشم.

همتی با بیان اینکه با کنار هم قرار دادن نیروهای موفق، استعداد، نیت پاک و همدلی می‌توان نبود امکانات و تجهیزات را جبران کرد گفت: اگر هر فردی در مسئولیت خود عملکرد درستی داشته باشد یاد و خاطر خود را ماندگار می‌کند و مردم از او به عنوان فردی موفق یاد می‌کنند.

وی بر تقویت همگرایی و همدلی میان اقشار مختلف جامعه اسلامی تاکید کرد و گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی تاکنون اقدامات مناسبی را برای استان قم انجام داده است و امیدواریم با گسترش همکاری‌های میان دولت و مجلس بتوانیم این اقدامات را در سطح گسترده‌تری انجام دهیم.



ارسال نظرات
پر بیننده ها