خطیب جمعه تفت:

توافق خوب یعنی خطوط قرمز/دشمن می داند باجناح و جناح بازی، می تواند اتحاد ایران را کم رنگ کند

امام جمعه تفت گفت: ملت ایران به عنوان یک کشور اسکتبار ستیز در دنیا دیده می شود و همه دنیا چشم خود را به این دوخته است که ایران چگونه این راه متعالی را می پیماید و در مقابله با دشمنان و در میان خودش چه می کند تا از ما الگو بگیرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۴۰
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح تفت: امام جمعه تفت در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار اخیر خود با مسئولان نظام گفت: رهبر معظم انقلاب بار دیگر بر خطوط قرمز جمهوری اسلامی در مذاکرات تاکید کردند و مهر بطلانی بر همه تزویرهای دشمنان زدند.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری با بیان اینکه رهبری موافقت خود را از توافق خوب اعلام کرده اند، تصریح کرد: ما موافق مذاکره هستیم تا بهانه را از دست دشمن بگیریم و فردا کسی مدعی نشود که ملت و رهبر ایران موافق مذاکره نبود و نگذاشت توافق انجام شود.

خطیب جمعه تفت با اعلام این مطلب که همه ما با توافق خوب موافق هستیم، خاطرنشان کرد: توافق خوب، توافقی است که در آن تمام خطوط قرمز و حقوق هسته ای ایران حفظ و به رسمیت شناخته شود، نه توافقی که مطابق میل و دیکته دشمنان باشد.

وی سخنان رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی را یادآور شد و گفت: مقام معظم رهبری بارها اعلام کرده اند که راه حل مشکلات کشور نگاه به درون و تقویت ظرفیت داخلی است و یکی از مهم ترین راهکارهای عملی آن اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه تفت در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر به وحدت و انسجام درونی اشاره کرد و اظهار داشت: ملت ایران به عنوان یک کشور اسکتبار ستیز در دنیا دیده می شود و همه دنیا چشم خود را به این دوخته است که ایران چگونه این راه متعالی را می پیماید و در مقابله با دشمنان و در میان خودش  چه می کند تا از ما الگو بگیرد.

وی ادامه داد: دشمنان امروز به خوبی این موضوع را متوجه شده اند و همه تلاش خود را برای از بین بردن وحدت و انسجام از طریق جناح و جناح بازی و... به کار بسته اند تا این عامل بزرگ پیروزی ملت مقاوم ایران را از بین ببرند.

حجت الاسلام غفوری افزود: ملت متحد ایران با بصیرت است و می داند که در مقابل با چنین حربه هایی چه کند و دشمن را به کجا بفرستد.

سالروز سوقصد به مقام معظم رهبری، یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، وفات حضرت خدیجه(س)، ولادت امام حسن(ع) و ضرورت بهره گیری از ماه مبارک رمضان و کمک به ایتام از دیگر محورهای سخنان امروز امام جمعه تفت بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار