معاون سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد

برگزاری محافل انس با قرآن در سپاه استان زنجان

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه انصارالمهدی (عج) برنامه‌های ویژه محفل انس با قرآن را در طول ماه رمضان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۱۳
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

کیهان قهرمانی به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سپاه انصارالمهدی (عج) استان اشاره کرد و افزود: سپاه استان زنجان مانند سنوات سال‌های گذشته برنامه‌های قرآنی برای کارکنان و سربازان و پاسداران برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: در ستادهای نواحی استان هر روز بعد از آغاز ساعات اداری کارکنان سپاه یک ساعت از محفل انس با قرآن بهره می‌برند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: مراسم محفل انس با قرآن کریم در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه هر هفته در روزهای پنجشنبه با حضور و مشارکت قاریان برجسته بین‌المللی در طول ماه رمضان برگزار می شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه همه ساله در مراکز سپاه و بسیج استان زنجان برنامه‌های تفسیر، ترجمه و ترتیل قرآن کریم برگزار می‌شود، گفت: با برگزاری این برنامه‌ها کارکنان سپاه، نیروهای وظیفه و بسیجیان از محضر قرآن فیض می‌برند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تدبیر و تخصیص و فهم قرآن کریم را مهم ارزیابی کرد و افزود: در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در طول ماه مبارک رمضان برنامه تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین روزهای یکشنبه و سه‌شنبه برنامه اخلاق و بهره‌گیری از مفاهیم اخلاقی قرآن با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

ارسال نظرات