همچون گذشته؛

فیلم های جشنواره رضوی یزد در «سینما تک» اکران می شود

در جلسه ای از مدیریت سینما تک یزد خواسته شد سالن های این سینما همزمان با جشنواره برای اکران فیلم ها در اختیار جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۶۰۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ در جلسه ای با حضور هادی ورشویی معاون هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد، رقیه توکلی دبیر اجرایی جشنواره فیلم رضوی، شریف بیگی رئیس امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی یزد و احسان شوق الشعرا مدیر سینما تک در خصوص همکاری این سینما با دهمین جشنواره فیلم رضوی رایزنی شد.

در این جلسه از مدیریت سینما تک یزد خواسته شد سالن های این سینما همزمان با جشنواره برای اکران فیلم ها در اختیار جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی قرار گیرد.

 

احسان شوق الشعرا، مدیر سینما تک نیز در این جلسه گفت: این سینما همچون دو سال قبل افتخار دارد که همراه و میزبان جشنواره امام رضا باشد و بسیار علاقه مندیم که عموم مردم درگیر جشنواره باشند و در زمان اکران فیلم های جشنواره به سینما بیایند.

 

پس از گفت و گو و رایزنی مقرر شد، سینما تک مکانی برای استقرار دبیرخانه جشنواره و خبرنگاران مهیا کند. همچنین در اقدامی جدید، از هفته آینده تیزر دائمی جشنواره رضوی در سالن های این سینما پخش خواهد شد.

منبع: اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی یزد



ارسال نظرات