فرماندهی سپاه تنگستان دراولین محفل انس با قران کریم که به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه تنگستان برگزار شده بود گفت: آنچه که مسئولین فرهنگی کشور باید به آن توجه کنند اتکا به قران برای تقویت ارزشهای دینی در جامعه است.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۹۲
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سرهنگ محمد علی ملاکی با اشاره به این که انس مردم با قرآن سبب سلامت روحی و روانی جامعه شده و امنیت را تثبیت می‌کند،‌ اظهار داشت: باید با استفاده و بهره ‌گیری ازشیوه‌ های مختلف، قرآن به معنای واقعی وارد زندگی افراد شود.
وی افزود: قرآن کامل ‌ترین منشور زندگی فردی و اجتماعی انسانهاست که تاسی به آن، سعادت بشریت تضمین می شود.
ملاکی گفت:همه ما مسلمانان بر اساس دستور قرآن موظف هستیم، این کتاب آسمانی را بیاموزیم تا با دستورات الهی آشنا شده و راه سعادت را با آگاهی هر چه بیشتر طی کنیم.
وی بابیان اینکه باید قرآن در متن زندگی قرار گیرد اظهار کرد: امروز دشمن در جبهه فرهنگی هجمه های زیادی را متوجه جامعه اسلامی کرده است که با توسل به  قرآن می شود زمینه توسعه و تعمیق باورهای دینی به جهت مصونیت احاد جامعه از هجمه‌های فرهنگی را فراهم کرد.
در ادامه دو نفر از قاریان ممتاز سپاه تنگستان که در مسابقات استانی کارکنان موفق به کسب عناوین برتری شده بودند به تلاوت کلام وحی پرداختند.

ارسال نظرات