هدف اصلی آمریکا ریشه کن کردن صنعت هسته ی در ایران است آنها قصد دارند نگذارند فن آوری هسته ای در ایران جریان داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۷۷
|
۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه ایوان در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان با اشاره به هفته قوه قضائیه اظهار کرد :حضرت امام (ره) در مورد قوه قضائیه فرمودند هیچکس حق توهین و جوسازی علیه قوه قضائیه را ندارد ، قوه قضائیه ملجا و پناهگاه مردم ستمدیده است ، قوه ای است مستقل و هیچ کس حق دخالت در امور آنرا ندارد.

وی با اشاره به هتاکی همسر هاشمی رفسنجانی گفت : اعتراض مادر مهدی هاشمی به حکم قوه قضائیه در مورد فرزندش و پدرسوختگی خواندن این حکم ، نشانگر تربیت ناصحیح این آقا توسط مادرش است.

حجت الاسلام لروند افزود : سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزاران نظام بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های جهان داشت ، رهبر عزیز فرمودند: هدف اصلی آمریکا ریشه کن کردن صنعت هسته ای در ایران است آنها قصد دارند نگذارند فن آوری هسته ای در ایران جریان داشته باشد ، آنها قصد برداشتن تحریمها بطور کامل را ندارند و تیم مذاکره کننده باید با غیرت ملی و وقت کامل مواضع خود را بیان و دنبال کند.

خطیب نماز جمعه ایوان ابراز کرد : رهبر عزیز هم آمریکا و هم سابقه او را بخوبی می شناسد و این رهبر شجاع و فرزند امام حسین (ع) با غیرت حسینی که دارد اجازه باج خواهی و زورگویی را به آمریکا نخواهد داد و شک نکنید هر کشور و ملتی بخواهد ایران را خوار کند خودش خوار و ذلیل خواهد شد.

وی تصریح کرد : آیا واقعا هدف آمریکا مهار هسته ای است یا اهداف دیگری دارد ، ما فراموش نکرده ایم کودتای 28 مراداد را ، بلوکه کردن سرمایه های جمهوری اسلامی را ، ماجرای طبس ، حمایت منافقین ، جنگ تحمیلی ، کشتار 290 مسافر بی گناه هواپیمای مسافربری ، محاصره اقتصادی و هزاران ظلم دیگری را که آمریکا در حق این مردم روا داشته است.

حجت الاسلام لروند در پایان با اشاره به انتشار اسناد از سوی سایت ویکی لیکس گفت : یک سایت خبری اسنادی را فاش کرده است که نشان می دهد ترکیه ، قطر ، و عربستان مرکز فرماندهی داعش هستند ، همین الان شهر کردنشین کوبانی در سوریه با خیانت ترکیه در خطر تروریستها قرار دارد ، از این اوضاع آشفته باید درس بگیریم و وحدت خود را بیشتر کنیم.


ارسال نظرات