خبرهای داغ:
اقداماتی که در منطقه ایجاد شده بیشتر در راستای خدشه در انسجام و تغییر سیاست در ایران اسلامی است
کد خبر: ۸۵۳۲۴۵۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
به گزارش خبرگزرای بسیج از فارس، حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه امروز این شهر با اشاره به هفته قوه قضائیه و شهادت آیت‌الله بهشتی ضمن گرامیداشت این هفته، شهید بهشتی را نمونه‌ای از شیفتگان به خدمت دانست.

امام‌جمعه مرودشت با اشاره به عملکرد قوه قضائیه، آن را مثبت دانست و موضوع مبارزه شجاعانه با مفاسد و به‌ویژه دانه‌درشت‌ها را از مصداق یک قوه مستقل از هر جناح دانست.

وی افزود: این مبارزه باید همچنان با جدیت ادامه داشته باشد و با هرکس با هرم نسبی که هست و هنجارشکنی و دست در بیت‌المال مسلمانان می‌کند و از حقوق ضعفا برمی‌دارد برخورد شود.

احمدی در ادامه به موضوع مبارزه با مواد مخدر اشاره و خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی انجام‌شده و باید عملیاتی‌تر شود و یکی از برنامه‌هایی که دستگاه قضا می‌تواند انجام دهد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است که این مواد افیونی که خانواده‌ها را دچار کرده بر این بلای خانمان‌سوز فائق آیند.

 امام جمعه مرودشت با اشاره به مسائل منطقه خاطرنشان کرد: اقداماتی که در منطقه ایجاد شده بیشتر در راستای خدشه در انسجام و تغییر سیاست در ایران اسلامی است و آن‌ها هر کاری را محک زده‌اند و درحال حاضر نیز دست به دامن سعودی‌ها شده‌اند.

وی افزود: دشمن به دنبال دوقطبی کردن کشور ما است که به اهدافش برسد و سخنان مقام معظم رهبری در این مورد باید موردتوجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام احمدی بابیان اینکه برخی از استان‌های هم‌جوار درخواست اجرای جشن به مناسبت اعیاد با همکاری اداره ارشاد اسلامی این شهرستان کرده‌اند این موضوع را تأسف‌بار خواند و گفت: این سؤال مطرح است که آیا این شهرستان ظرفیت برگزاری چنین جشن‌هایی را ندارد که باید از استان‌های دیگر برای این شهرستان برنامه اجرا و بلیت‌فروشی کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها