حسینی متذکر شد:استعمار غرب با مشارکت در سودآوری اعتیاد زمینه اشتغال کاذب بیش از ده میلیون قاچاقچی را فراهم کرده است و می گویندسالیانه 500 تا 600 میلیارد دلار سود خالص این سودا گران مرگ است .
کد خبر: ۸۵۳۲۴۳۷
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، خطیب جمعه ابرکوه در بخش اول خطبه های امروز خود به ادامه مبحث شاخصه های جامعه علوی اشاره کرد و افزود: در جامعه علوی مردم شیفته و دلباخته یکدیگرند، در معاملات و کسب و کار و درآمد شان بوی عفونت زای درآمد حرام از ربا و رشوه و سُحت و اخاذی و مال مردم خوری و تضییع حق الناس، استشمام نمی شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی خمسش را نمی دهد غذای خانه اش آغشته به حرام است خاطر نشان کرد:اگر سال خمسی نداشته باشید و ذمه خمستان را نپردازید لباس برتان و فرش زیرپایتان حکم غصبی را دارد چون یک پنجم از همین مالی را که از راه حلال با عرق جبین و کَدّ یمین به دست آورده اید مال امام زمان (عج) و ذراری پیغمبر است.

امام جمعه ابرکوه در بخش دوم خطبه های خود با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام اظهار داشت: کسی نسبت به تیم مذاکره، صداقت و شهامت شان حرف و امائی ندارد اما تذکراتی که به سنگرداران جبهه دیپلماسی در احقاق حق مسلم مردم داده شده و می شود، از روی خیر خواهی است .


حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: سخن اینجاست که بعضی خواص بحث تحریم ها را آنچنان بزرگ می کنند تا دشمن باور کند تحریمش فلج کننده است و میگویند: تحریم ها پدر مردم را در آورده است و یا کلید حل تمام مشکلات حتی آب خوردن را به رفع تحریم ها می دانند.


حسینی تصریح کرد: درست است که تحریم ها اثر سوء داشته و دارد؛ اما ناتوانی در سوء مدیریت های گذشته و حال در برخورد با ارتشاء، اختلاس و سوء استفاده های مالی و فساد اقتصادی مردم را عاجز کرده است!


وی خاطر نشان کرد: اگر آقازاده ها محکوم به پرداخت ده میلیون و چهارصد هزار دلار با دوازده اتهام نمی شدند، اگر خانم ملاوردی (معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده) صد زن را با پول مردم و بیت المال به اسم "دفاع از حقوق زن ایرانی مسلمان" به تفرج و خارج نمی برد، اگر یک مفسد اقتصادی دانه درشت را به سزای اعمالش می رساندند، اگر سالانه بیش از دو میلیارد دلار رژلب به صورت رسمی و بیش از ده میلیارد دلار لوازم آرایشی زنانه به صورت قاچاق و غیر رسمی وارد کشور نمی شد...


خطیب جمعه ابرکوه بیان کرد: اگر با قدرت جلو اینها را می گرفتند سرمایه مملکت به باد فنا نمی رفت و تیر دشمن در تحریم ها به سوی خودش بیش از این کمانه می کرد، حالا هم به لطف خداوند تدبیر و بصیرت رهبری این تیر را به سوی خودش کمانه کرده و ملت ایران تهدید ها را مبدل به فرصت کرده است.



حسینی ابراز امیدواری کرد که  با توافق خوب، باقی مانده مشکلات هم حل شود و اگر هم نشد ملت ایران بیدی نیست که به باد تحریم بلرزد، 35 سال است با تحریم دشمن ، دشمن را لرزانده است .


وی تاکید کرد: مدیریت کلان کشور باید با اقتصاد مقاومتی از این بحران با سربلندی کشور را عبور دهد نه با اعتماد به امریکای مکار و خدعه گر، امریکا همه چیز را میشنود و میداند اما آقای کری خود را به کری میزند .


امام جعه ابرکوه مطرح کرد: تاکید ما به زعمای قوم این است که تنها راه برون رفت از بحران های تصنّعی و پیشرفت کشور ، ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده خواهی های امریکا وغرب و پا فشاری بر سر اصول و مبانی است و ملت ایران همچنان بر اصول و آرمانش با سرافرازی و قدرت ایستاده است .

حجت الاسلام حسینی به روز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و اظهار داشت: بزرگترین بحران و شوک هزاره سو م که سوغات سیاه استعمار است تا جوانان و خانواده ها را به تباهی بکشاند، مواد است.

وی متذکر شد: جوانان اغفال شده به خود آیند و این چنین برای بود دشمنان، تن به نابودی خود ندهند، چرا که استعمار غرب با مشارکت در سودآوری آن زمینه اشتغال کاذب بیش از ده میلیون قاچاقچی را فراهم کرده است ! و می گویندسالیانه 500 تا 600  میلیارد دلار سود خالص این سودا گران مرگ است .

 

حسینی در آستانه هفتم تیر سالروز شهادت آیت ا... بهشتی و 72 تن از یاران با وفای امام(ره) که به نام «قوه قضائیه» ثبت شده، گفت: دستگاه قضا ملجا و عام و حافظ حیثیّت اسلام و مسلمین است، به حسب توصیه حضرت امام هیچ کس حق توهین و جو سازی علیه احکام قضائی را ندارد.

 

وی ادامه داد: قضات استقلال قضائی دارند اما باید با لحاظ دین، خدا و قیامت به استناد اَدله مُتقن حکم صادر کنند و هرگز تحت تاثیر کمترین عامل بیرونی نباشند. نسبت به کاستی های دادگستری ابرکوه هم سخنانی دارم که در فضائی دیگر عرض خواهم کرد.

امام جمعه با نزدیک شدن به سالروز شهادت شیخ الشهدای انقلاب اسلامی مرحوم آیت ا.... صدوقی گفت: ایشان شخصیتی که محصول عمر امام بود و ویژگی های علمی، اخلاقی و عملیش، برجسته ترین موقعیت را برایش فراهم کرده بود.


حسینی ضمن گرامیداشت یاد این مرد بزرگ که ماندگارترین چهره تاریخ انقلاب و مفاخر استانمان است، عنوان کرد:شجاعت و شهامتش موجب شد تا با موفقیت سکان دار جریان انقلاب اسلامی در نیمه جنوبی کشور باشد و در دوران دفاع مقدس نیز مدیریتی سرآمد را از خود بروز داد.

ارسال نظرات