مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
مسئول نمایندگی ‌ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبرد اقتصادی امروز کمتر از حماسه و جنگ دیروز نیست، با بهره‌گیری از سخنان رهبر انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی زمینه پیشرفت اقتصادی جامعه را فراهم سازیم.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۱۲
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷

حجت‌الاسلام سیدامان‌اله حسینی‌صدر پیش از ظهر امروز در جمع خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان لنده گفت: حماسه پد خندق نام و نشان شهدای استان را با خود به یادگار دارد و تاریخ حماسه‌آفرینی فرزندان این مرز و بوم است.

وی افزود: ابعاد گوناگون حماسه‌آفرینی در پد خندق در زمان کنونی قابل درک نبوده بلکه آیندگان به اهمیت و جایگاه پد خندق واقف خواهند شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه به شهامت و شجاعت شهدا اشاره کرد و افزود: شهدای ما دفاع از اسلام و ولایت فقیه را وظیفه خود تشخیص داده و تا پای جان برای دفاع از آن تلاش کرده‌اند.

وی خاطرنشان ساخت: امروز وظیفه ما حفظ و نگهداری از راه و آرمان شهدا و تبعیت از ولایت بوده که در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باید به آن توجه شود.

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و دین مبین اسلام وظیفه فردی و اجتماعی ما بوده که با تکیه بر روحیه شهادت‌طلبی و ایمان به خدا آن را انجام خواهیم داد و ثابت قدم در این مسیر گام بر می‌داریم.
 
حجت‌الاسلام حسینی‌صدر در ادامه افزود: وقتی رهبر معظم انقلاب در سخنان خود فریاد «أین عمار» سر دادند باید اندیشید که فلسفه و هدف رهبری چه و یا چه کسانی بوده است.

وی یادآور شد: منظور رهبری عمارهایی هستند که حریم ولایت را خط قرمز نظام دانسته و با ازخودگذشتگی‌ و ایثار و شهادت از جان گذشتند تا میدان دفاع از ولایت خالی نماند.

مسئول ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: شهدا ویژگی‌ها و اصول اخلاقی خاصی داشتند که باعث شد بتوانند حقیقت دین و انقلاب را به درستی تشخیص داده و در این مسیر پر تلاطم گام برداشته و با توکل بر نیروی ایمان و اعتقاد به خدا و نظام و رهبری در راه دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی میدان جهاد را خالی نکنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر اقامه نماز را از مهمترین ویژگی‌های شهدا خواند و افزود: شهدا عمل به تکلیف را مقدم بر هر چیزی می‌دانستند و با تبعیت بی چون و چرا از ولایت توانسته به سعادت حقیقی یعنی شهادت و قرب الی‌الله دست یابند.

 وی در ادامه به تهاجمات دشمنان نظام و انقلاب در ابعاد مختلف اشاره کرد و گفت: نبرد اقتصادی امروز کمتر از حماسه و جنگ دیروز نبوده بلکه باید با بهره‌گیری از سخنان رهبر معظم انقلاب و تحقق اقتصاد مقاومتی و  تکیه بر خودباوری و توان داخلی زمینه پیشرفت اقتصادی جامعه را فراهم سازیم.

 امام جمعه موقت یاسوج خاطرنشان ساخت: در بحث سیاست نیز باید روند مذاکرات با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در چهارچوب پیشرفت نظام باشد و اجازه ندهیم دشمن از غفلت ما کوچکترین بهره‌برداری را به نفع خود داشته باشد.

وی افزود: هوشیاری، بصیرت و دوراندیشی فرزندان نظام در دفاع از عزت و سربلندی نظام و پیروزی در میدان مذاکرات باید محقق شود و مسئولان تیم مذاکره‌کننده با همدلی و مشارکت مردم در زمینه اعتلای ایران اسلامی و دفاع از حقوق ملت ایران حرکت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌صدر با بیان اینکه از دیرباز بی اعتمادی نسبت به آمریکا وجود داشته گفت: دشمنان نظام و انقلاب از ماهیت نظام ما وحشت دارند و هر حربه‌ای را برای ضربه زدن به آن به کار خواهند گرفت، در موضوع هسته‌ای نیز اگر توافقی حاصل شود از در دیگر و موضوع دیگری همچون حقوق بشر و امثالهم وارد می‌شوند و دشمنی خود را با انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ادامه می‌دهند.

وی افزود: شعار شهدای هسته‌ای استفاده صحیح از علم و دانش هسته‌ای بوده و بر این باور هستیم  تا روحیه شهادت‌طلبی در کشور ما جاری است نیازی به استفاده نادرست از این انرژی را نداریم.

ارسال نظرات