معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار گفت: آیین های بزرگداشت سالگرد شهادت استاندار و معاون شهید استانداری گیلان صبح شنبه سیزدهم تیر در رشت و عصر همان روز در رودسر و لنگرود نیز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۰۰
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گيلان ، محمد احمدی پور در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت سالگرد شهادت شهید انصاری استاندار اسبق و شهید نورانی معاون عمرانی وي، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انصاری و نورانی بر ضرورت هرچه بهتر برگزاری مراسم یادمان این شهدا تأکید کرد و گفت: شهيدان انصاري و نوراني در حساس ترين مقطع تاريخي كشورمان جانشان را پاي آرمانهاي خود گذاشتند و ما موظفيم كه به بهترين وجه ياد و خاطره اين شهيدان والامقام را ارج بگذاريم.

وی با اشاره به لزوم انجام تبليغات محيطي و اطلاع رساني برگزاري اين مراسم خاطر نشان كرد: بايد فرصتي ايجاد تا مروري شود بر آنچه كه به ملت ما گذاشت و ايثارگري عزيزاني را كه از جان خود گذشتند تا ملت ما از امنيت، عزت و سربلندي برخوردارشوند.

معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار افزود: آیین های بزرگداشت سالگرد شهادت استاندار و معاون شهید استانداری گیلان صبح شنبه سیزدهم تیر  در رشت و عصر همان روز در رودسر ولنگرود نیز برگزار می شود .

به گزارش بسیج، شهيدان انصاري و نوراني در صبح پانزدهم تيرماه سال 1360 در چهارمین روز ماه مبارک رمضان در خيابان لاكاني رشت توسط منافقان كوردل به فيض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظرات