فرماندار میبد با حضور در پایتخت و دیدار با وزیر بهداشت، مسائل مربوط به حوزه بهداشت و درمان شهرستان را پیگیری کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۳۹۵
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، حسین فلاح در تشریح دیدار روز چهارشنبه خود با دکتر قاضی‌زاده هاشمی – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی- گفت: جناب وزیر با شناختی که از شهرستان میبد داشتند، دستورات بسیار خوبی را در رابطه با ارتقاء بیمارستان امام جعفر صادق (ع) شهرستان میبد و همچنین تجهیزات این بیمارستان و درمانگاه‌های شهرهای میبد و ندوشن و مسائل مربوط به دانشکده پرستاری میبد صادر کردند.

فلاح ضمن تشکر از توجه و عنایت و پیگیرهای ویژه حضرت آیت‌الله اعرافی و همچنین همکاری دفتر ایشان در قم و تهران و دکتر میر جلیلی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی استان جهت هماهنگی این دیدار و تشکر از حضور جناب دکتر جوکار به‌عنوان نماینده معین شهرستان در این جلسه، اظهار امیدواری کرد، با پیگیری‌های انجام‌شده شاهد تحولات ارزنده‌ای در رابطه با مسائل حوزه بهداشت و درمان شهرستان میبد باشیم.

IMG_7113.JPGIMG_7105.JPG

فرماندار میبد در ادامه مأموریت خود به پایتخت، با معاون توسعه مدیریت حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط‌زیست کشور دیدار کرد.

حسین فلاح در این دیدار ضمن پیگیری مشکلات اداره محیط‌زیست شهرستان میبد، موضوع تأمین اعتبار در خصوص تجهیزات مربوط به سالن تاکسی درمی و اختصاص یک دستگاه خودرو به اداره محیط‌زیست شهرستان را از این مقام مسئول خواستار شد.

مهندس مجابی نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام‌شده، قول مساعد را جهت درخواست‌های مطروحه دادند.

ارسال نظرات