خبرهای داغ:
شاه امیریان
فرمانده سپاه کازرون در جلسه طرح جوانه های صالحین:
در صورتی که ما نتوانیم برای فرزندانمان در جامعه برنامه ریزی کنیم و به نیازهای طبیعی آن ها پاسخ مطلوب دهیم دشمنان در کمین نشسته، آن ها را به دام خواهند انداخت و جامعه به انحراف خواهد رفت.
کد خبر: ۸۵۳۲۳۱۳
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه ستاد پشتیبانی جوانه های صالحین در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون برگزار گردید.

در این نشست فرمانده سپاه کازرون با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان به اهمیت پرکردن اوقات فراغت کودکان،نوجوانان و جوانان اشاره کرد و اظهارداشت: در صورتی که ما نتوانیم برای فرزندانمان در جامعه برنامه ریزی کنیم و به نیازهای طبیعی آن ها پاسخ مطلوب دهیم دشمنان در کمین نشسته، آن ها را به دام خواهند انداخت و جامعه به انحراف خواهد رفت.

سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی یکی از ضروریات کار فرهنگی را فعالیت جهادگونه و منتظر دستورالعمل نماندن دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم دائما منتظر باشیم یک نفر به ما دستور دهد فلان کار را انجام بدهید و همه چیز را منوط به بخش نامه کنیم، از جامعه عقب خواهیم افتاد.

شرفی از بسیج به عنوان مجموعه ای نام برد که عمود خیمه فرهنگ اسلامی ایرانی را در دست دارد و سپس خاطرنشان کرد: بسیج در خط مقدم جبهه فرهنگی است و حضرت امام(ره) با نگاه تیزبین و نافذ خود، این نهاد مقدس را ایجاد کرد که از نفوذ اندیشه های منحط غربی و ایجاد اسلام آمریکایی جلوگیری کند که خوشبختانه به همه دنیا ثابت شد، هرکجا بسیج قدم گذارد شاهد رشد و شکوفایی و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستیم.

وی ماه مبارک رمضان را فرصتی طلایی برای زدودن زنگارها برشمرد و بیان داشت: توجه به نماز به عنوان ستون دین، از جمله راه کارهایی است که جامعه را از پلیدی ها به دور نگه می دارد و همانطور که در قرآن آمده است، نماز انسان را از گناه باز می دارد و چه خوب است بسیجیان با اعمال و رفتار خود، جامعه را به سمت درک معارف عمیق نماز سوق دهند.

شرفی در پایان طرح جوانه های صالحین و کلیه برنامه ها در راستای تعلیم و تربیت را مثبت ارزیابی کرد و عنوان داشت: تمام تلاشتان را بکنید که فعالیت هایتان صوری و گزارش کاری نباشد چون در اینصورت فردای قیامت باید پاسخ گوی زمان و هزینه ای که صرف این برنامه ها می شود باشید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها