خبرهای داغ:
در آستانه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر (26 ژوئن - پنجم تیر) روز پنجشنبه بیش از 12 تن مواد مخدر در شیراز امحا شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۳۱۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، ،استاندار فارس در آیین امحا این مواد بیان داشت: مردم جامعه باید قدرشناس تلاش ها و زحمات نیروی انتظامی برای مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر باشند.

سید محمد احمدی اضافه کرد: امروزه تهیه و توزیع مواد مخدر به یک تجارت بزرگ برای قاچاقچیان مواد مخدر تبدیل شده اما نیروهای امنیتی کشور و به ویژه نیروی انتظامی با این تجارت شوم برخورد می کنند.

وی با بیان این که موضوع مبارزه با مواد مخدر، یک موضوع همگانی است، افزود: مردم باید با مشارکت همگانی و دلسوزانه در این موضوع وارد شوند و اخبار و اطلاعات خود را در اختیار نهادهای مربوطه و از جمله نیروی انتظامی قرار دهند.

احمدی ادامه داد:امیدواریم همگان با انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در راه مبارزه با مواد مخدر و اثرات سوء مصرف این مواد تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز در این آیین بیان داشت:استکبار جهانی قصد دارد تا بلای خانمانسوز مواد مخدر را در بین جوانان این مرز و بوم گسترش دهد.

سردار سرتیپ دوم احمد علی گودرزی ادامه داد:نیروی انتظامی با همه امکانات ، همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی و مردم شهید پرور استان فارس همچنان مقتدرانه در مقابل قاچاقچیان و سوداگران مرگ ایستاده و با آنها برخورد می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها