خبرهای داغ:
شاه امیریان
امام‌جمعه‌ فسا در همایش ائمه جماعات، هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان:
حجت‌الاسلام طهماسبی گفت: ماه رمضان ماه عبادت، تزکیه، خودسازی و ماه اوج پیدا کردن انسان است؛ یازده ماه، انسان به خاطر پرداختن به دنیا و مباحث دنیوی دلش زنگار می گیرد این زنگار باید زدوده شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۹۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش ائمه جماعات، هیئت امناء مساجد و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان فسا با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه فسا، سرهنگ رحمانی فرماندهی سپاه و حجت الاسلام نجفی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان فسا برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر طهماسبی امام جمعه فسا در این مراسم با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه عبادت، تزکیه، خودسازی و ماه اوج پیدا کردن انسان است گفت: یازده ماه، انسان به خاطر پرداختن به دنیا و مباحث دنیوی دلش زنگار می گیرد این زنگار باید زدوده شود تا ارتباط وصل شود، ماه مبارک رمضان ماه زدودن زنگار دل است، انسان باید تلاش کند این یک ماهش متفاوت از ماه های دیگر باشد.

به گفته سروان تقی پور مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه ناحیه فسا این برنامه با هدف ایجاد همدلی و انسجام برای اجرای هر چه بهتر برنامه های فرهنگی در مساجد شهرستان برگزار گردیده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها