تقاطع غیرهمسطح بلوار بسیج کرج با عنوان «شهدای غواص» افتتاح شد

طی مراسمی تقاطع غیرهم سطح بلوار بسیج کرج افتتاح و این تقاطع به نام شهدای غواص نامگذاری شد.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۷۶
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس شورای شهر کرج در حاشیه افتتاح این تقاطع اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و آشنایی اقشار مختلف مردم با رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از دغدغه‌های مسئولان شهری کرج به شمار می‌رود که در همین راستا، مدیریت شهری با نامگذاری پروژه‌های عمرانی با عناوین دینی و فرهنگی، سعی در تحقق این مهم دارد و یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی می‌دارد.

محمود دادگو بیان کرد: تقاطع احداثی در ابتدای بلوار بسیج قرار بود با عنوان پل زیرگذر بسیج نامگذاری شود؛ چراکه شجره طیبه بسیج یادگار ارزشمند امام راحل بوده و میهن اسلامی همواره به وجود بسیجیان دریا دل بالیده است و نامگذاری یکی از پروژه‌های عمرانی با عنوان «بسیج» افتخار بزرگی برای مدیریت شهری و شهروندان محسوب می‌شود.

وی افزود: با هم اندیشی‌های صورت گرفته بین اعضای شورای شهر و با عنایت به مظلومیت شهدای غواص تازه تفحص‌شده عملیات کربلای 4 که به صورت جمعی زنده به گور شده و در راه دفاع از جان و ملت سختی‌های بسیاری را به جان خریدند، مقرر شد این تقاطع با عنوان «شهدای غواص» نامگذاری شود.

دادگو تصریح کرد: مسیر ورودی بلوار بسیج (کاج) با مشکلاتی در حوزه رفت و آمد و ترافیک خودروها مواجه بود که مدیریت شهری با تصمیم شورای اسلامی شهر نسبت به احداث تقاطع غیرهمسطح با هدف روان‌سازی ترافیک اقدام کرد.

به گفته وی این تقاطع که اعتبار تمام‌شده آن معادل 135 میلیارد ریال بوده است، امروز به بهره‌برداری رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها