مدیرکل گردشگری مازندران:

تصویربرداری جاذبه‌های تاریخی مازندران با گروه خبری آلمانی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از تصویربرداری گروه خبری آلمان از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان طی روزهای آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۵۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

 




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دلاور بزرگ ‌نیا در جلسه ستاد برگزاری سفر گروه خبری آلمانی، اظهار داشت: گروه خبری swr آلمان به منظور مستند سازی  جاذبه گردشکری فردا وارد مازندران می‌شود.

وی افزود: سفر این گروه خبری 4 نفره که از طریق قطار صورت می‌گیرد، فردا از طریق محور سوادکوه در مازندران آغاز می‌شود.

مدیرکل گردشگری مازندران با اشاره به جاذبه‌های متعدد تاریخی، فرهنگی و طبیعی در مازندران، تصریح کرد: این گروه خبری شبکه تلویزیونی آلمانی، قصد دارد در بدو ورود به مازندران و حضور در شهرستان سوادکوه، از پل تاریخی ورسک ساخته مهندسان آلمانی تصویربرداری کند.

بزرگ نیا افزود: سفر این گروه خبری آلمانی با قطار با هدف شناخت بهتر جاذبه‌ها و معرفی مکان‌های تاریخی استان‌ها از طریق تصویربرداری است.

وی بیان کرد: این هیئت  در روز شنبه آتی نشستی با مسئولان رسانه‌ای استان و خانه مطبوعات مازندران نیز خواهد داشت و از طریق قطار عازم استان گلستان می‌شود.

مدیرکل گردشگری مازندران یادآور شد: گروه خبری 4 نفره swr آلمان متشکل از یک خبرنگار، گزارشگر، صدابردار و تصویربردار بوده که تاکنون از جاذبه‌های دیدنی و تاریخی استان‌های خوزستان، لرستان، مرکزی، قم، تهران و سمنان بازدید و تصویربرداری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها