فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر گفت: این ناحیه اقدام به راه اندازی غرفه های نمایشگاهی جهت عرضه محصولات هنری، صنایع دستی و لوازم خانگی نموده است که هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی محصولات بومی منطقه و حمایت از تولیدات داخلی با شعار اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۳۲۲۱۷
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴

سرهنگ بهرام صدیقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، ضمن تبریک بمناسبت ماه مبارک رمضان، در خصوص اجرای طرح سلامت دریا در این شهرستان اظهار کرد: به حول و قوه الهی امسال نیز همچون سالهای گذشته سپاه ناحیه رضوانشهر اقدام به اجرا نمودن طرح سلامت و اجرای برنامه های فرهنگی هنری در سواحل منطقه تازه آباد این شهرستان نموده است.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه های دینی، فرهنگی و هنری، این ناحیه اقدام به راه اندازی
غرفه های نمایشگاهی جهت عرضه محصولات هنری، صنایع دستی و لوازم خانگی نموده است که هدف از برپایی این نمایشگاه معرفی محصولات بومی منطقه و حمایت از تولیدات داخلی با شعار اقتصاد مقاومتی است
.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر هدف از اجرای چنین برنامه هایی را اشاعه فرهنگ دینی و ارزشی برای مردم بویژه مسافرین دانست و افزود: امیدواریم با انجام چنین فعالیت هایی بتوان اوقاتی خوش و توام با معنویت را برای مسافرین عزیز و مردم شهرمان فراهم آوریم و توطئه های دشمنان را در جنگ نرم خنثی نماییم.

گفتنی است؛ طرح سلامت و سالم سازی سواحل در این شهرستان از اول تیرماه آغاز و تا پایان شهریور ماه در مجتمع تفریحی فرهنگی تازه آباد رضوانشهر برگزار می شود.

ارسال نظرات