به دنبال اعتراض امام جمعه ابرکوه به مسابقات جام رمضان:

برگزاری مسابقات جام رمضان شهرستان ابرکوه به بعد از ماه مبارک موکول شد

به دنبال اعتراض امام جمعه ابرکوه به مسابقات جام رمضان، رئیس هیئت والیبال شهرستان ابرکوه برگزاری مسابقات جام رمضان را به بعد از ماه مبارک موکول کرد.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۹۱
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، به دنبال ابراز نارضایتی امام جمعه ابرکوه در نماز جمعه مورخ 29/3/94 از مسابقات جام رمضان که هر ساله در سراسر کشور همزمان با ماه مبارک رمضان انجام می گیرد، رئیس هیئت والیبال شهرستان انجام این مسابقه در ابرکوه را به بعد از ماه مبارک رمضان  موکول کرد.

در این خصوص آقای عباس حمیدی طی  نامه ای به امام جمعه شهرستان ابرکوه آورده است:

محضر امام جمعه محترم و معزز شهرستان ابرکوه

سلام علیکم

احتراماً با عنایت به سخنان جنابعالی در خطبه نماز جمعه مورخ 29/3/94 ضمن تشکر از رهنمود های حضرتعالی در خصوص برگزاری مسابقات جام رمضان و ایجاد زمینه حضور بیشتر جوانان در مساجد و کسب فیض بیشتر از این ماه عزیز، هیئت والیبال شهرستان ابرکوه باهماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان مسابقات والیبال جام رمضان 94 را به بعد از ماه مبارک رمضان  موکول نموده که مراتب جهت استحضار اعلام می گردد.

گفتنی است حجة الاسلام و المسلمین حسینی در خطبه های نماز جمعه گذشته اظهار داشت:

این طرح یک دسیسه است و سالها است که سعی کردند از این دسیسه برای فرصت سوزی جوانان در ماه میهمانی خدا و گرفتن آنها از مساجد و روح دعا و مناجات ، استفاده کنند.

برای ما جای سئوال است که چرا جام رجب یا شعبان ، همزمان با اعیاد اسلامی این مسابقات برگزار نمی شود؟!!!

چرا دست دسیسه آمده و به این بهانه جوانان ما را به سمت مسابقه ای کشانده که در پایانش هرشب بحث و منازعه و مجادله و بدگوئی و آزردگی است؟!   

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار