مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز گفت: بهره مندی و درک صحیح از برکات ماه مبارک رمضان، زمینه به‌دست آوردن مواهب و عطایای الهی را فراهم می سازد و در سایه این درک و شناخت است که نقش بی بدیل آثار و فواید آن آشکار می شود.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۴۴
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام محمد جواد موحد در مراسم محفل انس با قرآن کریم که در حسینیه این سپاه برگزار شد اظهارداشت: ماه مبارک رمضان نعمتی بسیار بزرگ و موهبتی عظیم است که بی تردید با بهره مندی از فیوضات آن ، انسان را به قله های سعادت خواهد رساند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: بهره مندی و درک صحیح از برکات ماه مبارک رمضان، زمینه به‌دست آوردن مواهب و عطایای الهی را فراهم می سازد و در سایه این درک و شناخت است که نقش بی بدیل آثار و فواید آن آشکار می شود.
وی تصریح کرد: ماه رمضان، ماهی است که به میهمانی خدا فراخوانده شده ایم و از جمله اهل کرامت قرار گرفته ایم، در این ماه به روایت نبی مکرم اسلام (ص) نفس های شما تسبیح، خواب شما عبادت، عملهایتان مقبول و دعاهایتان مستجاب است.
حجت الاسلام موحد ماه مبارک رمضان را در حقیقت یکی از نعمات بزرگ پروردگار عنوان کرد و گفت: در این ماه مبارک دروازه های رحمت الهی باز شده و دروازه های دوزخ بسته می شود و در این ماه شبی وجود دارد که از هزاران ماه بهتر است و کسی نباید از خیر و برکت این شب عزیز که به لیله القدر نامگذاری شده محروم گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه ماه رمضان، ماه خداوند، ماه نزول قرآن و از شریف ترین ماههای سال است افزود : ماه رمضان، بهار خودسازی، عبادت و بهار قرآن است و
ماه رمضان را مغتنم بشماریم و از خداوند هدایت و عنایت او را طلب کنیم و با اتکا و اعتماد به خداوند متعال در مسیر بندگی و عبودیت الهی پیش برویم تا زمینه ساز ظهور نورانی حضرت ولی عصر (عج) باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر فضا سازی و استفاده حداکثری از فرصت ماه مبارک رمضان در بین برادران سپاه تاکید و از همکاری صمیمانه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ، سردار استاد حسینی تقدیر نمود.
گفتنی است در این محفل نورانی انس با استاد عبدالصمد مرزوقی قاری ممتاز کشوری و بین المللی به تلاوت آیاتی از قران کریم پرداخت  و مسابقه قرانی برای حاضرین برگزار و به برندگان مسابقه جوایزی اهدا شد.

شناخت و درک درست از ماه رمضان، زمینه به دست آوردن مواهب الهی است
همچنین سرهنگ پاسدار هاشم لطفی مقدم مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز در حاشیه این مراسم نورانی محفل انس با قرآن، در خصوص برنامه های این معاونت در ماه مبارک رمضان به خبرنگار ما گفت:برنامه های ماه مبارک رمضان هر روز صبح با حضور تمام پایوران ستاد سپاه امام حسن مجتبی (ع) در حسنیه کریم اهل بیت (ع) با محوریت تفسیر سوره مبارکه تغابن برگزار خواهد شد.
مسئول معاونت عقیدتی سیاسی سپاه استان البرز عنوان کرد: همچنین نشستهای اخلاقی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر و جلسات و محافل انس قرآن با حضور اساتید و قاریان برتر قرآن جزء برنامه ها در این ماه مبارک خواهد بود.
سرهنگ پاسدار لطفی مقدم با تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای سربازان در سپاه یادآورشد: سربازان سپاه استان در دو سطح روخوانی، روانخوانی و تجوید سطح بندی شده است و با حضور اساتید مجرب با آیات نورانی وحی الهی بیشتر آشنا خواهند شد.
 وی در پایان با تاکید بر یادگیری احکام شرعی خاطرنشان ساخت: احکام و پخش سخنان بزرگان هم در هنگام برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر جزو برنامه ها می باشد.
ارسال نظرات