خبرهای داغ:
یکی از اسیب های زندگی امروز بشر کمرنگ شدن نقش خداوند در زندگی اوست که میتواند خسارتهای بسیار جدی به زندگی وارد کند، برعکس اگر انسان خدارا پیوسته حاضر وناظر بر اعمال خود بداند ورضایت خدا را بر رضایت خلق مقدم دارد این همان سبک زندگی اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۳۲۱۴۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان مراسم معنوی جزخوانی قرآن کریم با حضور سربازان وپایوران سپاه سروستان در محل نمازخانه شهید بهشتی این ناحیه برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجه الاسلام والمسلمین دشتی امام جمعه محترم کوهنجان در سخنانی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت:بدون شک ماه مبارک رمضان فرصت بسیار ارزشمندی برای نزدیک شدن هرچه بیشتر انسان به در یای بی کران مغفرت ورحمت الهی است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبراکرم(ص) که می فرماید: ماه رمضان مانند سفره ای است که نه کسی مانند آن سفره را دیده و نه کسی شنیده و فقط روزه داران پای این سفره می نشینند.

امام جمعه کوهنجان با اشاره به حکمت89نهج البلاغه شریف افزود:امام علی(ع) میفرماید: هرکس رابطه خودش را با خدا اصلاح کن خداوند رابطه او با مردم را اصلاح میکند واین سخن ارزشمند قانونی گرانبها برای زندگی و روابط اجتماعی انسانهاست.

حاج آقا دشتی با اشاره با این که اولیا الله نه در گذشته زندگی می کنند ونه در اینده افزود: انسان مومن از گذشته در س می گیرد و عبرتهای آن را سرلوحه اعمال اینده خود می کند.

وی درادامه تصریح کرد: یکی از اسیب های زندگی امروز بشر کمرنگ شدن نقش خداوند در زندگی اوست که میتواند خسارتهای بسیار جدی به زندگی وارد کند،
برعکس اگر انسان خدا را پیوسته حاضر وناظر بر اعمال خود بداند ورضایت خدا را بر رضایت خلق مقدم دارد این همان سبک زندگی اسلامی است.

 هر مقدار عبودیت انسان بیشتر شود تاثیرگذاری اوبرعالم بیشتر می شود

امام جمعه کوهنجان در پایان سخنان خود بیان داشت: تکبر و غرور افت ایمان و انسان است که می تواند بشر را به پرتگاه ضلالت وگمراهی رهنمون سازد و ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی است که انسان با توبه واقعی از تمام معاصی به اغوش رحمت الهی بازگردد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار