فرمانده سپاه نقده گفت:بی شک ولایتمداری است که بسیج را به این حد از رشد و کمال رسانده است.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۹۵
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه نقده با حضور در جمع مربيان حلقه های طرح صالحین با بیان اینکه تدابير و منويات مقام معظم رهبري خنثي كننده توطئه هاي دشمنان و آب سردي بر آتش فتنه آنان است.

وی افزود: دشمنان قسم خورده ملت ايران امروز تلاش مي كنند كه با توطئه هاي خودشان كشور را به دو قطب تقسيم كنند و ملت و نظام را در مقابل هم قرار داده و فضاي متشنجي را در كشور ایجاد کنند .

سرهنگ اكبري تصریح کرد: مربيان با توجيه كامل سرگروهها طرح صالحين، بسيجيان را نسبت به توطئه هاي دشمنان آگاه ساخته و منويات مقام معظم رهبري را سرلوحه كارشان قراردهند.

وی افزود: موفقیت ها و پیروزی های ملت بزرگ ایران اسلامی مرهون تفکر و اندیشه بسیج است.

فرمانده سپاه شهرستان نقده گفت:اگر تمامی موفقیت های کشور را مرهون تفکربسیجی بدانیم،بی شک ولایتمداری است که بسیج را به این حد از رشد و کمال رسانده است.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: امروزه بسيجيان ما در سنگر تعلیم و تربیت باید به چنان آگاهی و بصیرتی برسند تا بتوانند از اخلاق و اصول معنوی آن پاسداری و صیانت کنند.

وی در پايان نسبت به برگزاري منظم حلقه هاي مربيان با سرمربي و همچنين حلقه هاي مربيان با سرگروهها و ارتباط مداوم آنان با همديگر و توجه ويژه به آمار حلقه ها در سامانه سروش را خواستار شد.

ارسال نظرات