رئيس شوراي عالي قشر بسيج كارگري سپاه شهداء گفت: سرمايه گذاران، كارفرمايان و كارگران به عنوان فعالان خط مقدم توليد در جامعه هستند.
کد خبر: ۸۵۳۲۰۸۰
|
۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، نقي زاده در ديدار با رئيس، هيئت رئيسه و نمايندگان جديد اتاق بازرگاني، صنايع و معادن اروميه و سازمان بسيج كارگري سپاه شهداء استان آذربايجان غربي با اشاره به منويات رهبر معظم انقلاب در خصوص اجراي اقتصاد مقاومتي، آن را نشانه احترام به سرمايه گذار ايراني، كارگر و كارفرما عنوان كرد.

وي در ابتدا ضمن تبريك به انتخاب رئيس، اعضاي هيئت رئيسه و نمايندگان جديد اتاق بازرگاني اروميه به حمايت همه اقشار جامعه از توليدات داخلي تاكيد كرد و گفت: نبايد شرايط به نحوي پيش برود كه جامعه به سمت مصرف گرايي برود و لازمه اصلي اين موضوع حمايت از توليد داخلي است كه متاسفانه در سال هاي اخير اين موضوع كمتر مشاهده شده است، چرا كه مصرف گرايي نتيجه حمايت نكردن از توليد ملي است.

نقي زاده از سرمايه گذاران و كارفرمايان و كارگران به عنوان فعالان خط مقدم توليد ياد كرد و گفت: ان شاءالله در آينده نزديك با آموزشهاي بيشتر در بحث قانون كار ،جايگاه كارگر و كارفرما بصورت شفاف تبيين و تدوين خواهد شد.

ارسال نظرات